טליה (טלי) שרף שחר ז"ל מראשון לציון, הייתה במשך 30 שנה הרוח החיה בבית הספר לתנועה ולמחול קריית התרבות בנס ציונה.
מי שהייתה רקדנית בעצמה הפכה למנהלת מוערכת ומעוררת השראה, שחוללה מהפכה בתחום המחול בעיר.
2 צפייה בגלריה
ריקוד המונים לכבוד טליה שרף-שחר ז"ל
ריקוד המונים לכבוד טליה שרף-שחר ז"ל
ריקוד המונים לכבוד טליה שרף-שחר ז"ל
(צילום: סיגל בר-קובץ)
את יום הולדתה ה-58, שצריך היה להיערך השבוע, לא הספיקה טליה לחגוג. בחודש ינואר היא נכנעה למחלת הסרטן והותירה אחריה משפחה שבורה ומאות תלמידות המומות.
אתמול, ברחבת קריית התרבות בנס ציונה, נוכחותה שוב הורגשה שם: כשצלילי השיר "ציפור מדבר" של אתניקס הדהדו, כ-300 ילדות ונערות, לבושות באדום, כתום וצהוב, יחד עם צוות בית הספר, יצאו בריקוד המונים לקהל הרחב לזכרה.
2 צפייה בגלריה
טליה שרף-שחר ז"ל
טליה שרף-שחר ז"ל
טליה שרף-שחר ז"ל
(צילום: מהפייסבוק)
לא יכולה הייתה להיות דרך מרגשת יותר לציין את יום הולדתה מריקוד ותנועה מלאי אנרגיה והתלהבות שנלמדו במקום ובוצעו במקום, בהנחיית טל אסרף, מורה ותיק להיפ הופ.
"מצאנו לנכון לציין את האירוע בסמוך ליום הולדתה", אמר גיל בלט, מנכ"ל החברה לתרבות ופנאי, "בריקוד שמשקף את 30 שנות העשייה שלה".
צפו:
יובל שחר, בתה של טליה, ריגשה את הקהל כשאמרה: "זהו בית הספר למחול במלוא תפארתו. אין ספק שאמא, שנשאה בגאווה את הלפיד של בית הספר, הייתה מתמלאת בגאווה. הצלחתם לעשות את זה בצורה מדויקת – עם מחול, מוזיקה ושמחת החיים שכל כך אפיינו אותה".
כשהמילים "כמו ציפור את חופשיה, רוצה לגעת בשמיים, כמו ציפור את חופשיה, מסיתה אל קו המים, ציפור מדבר" חזרו שוב ושוב בפזמון, אפשר היה להרגיש שהיא באמת שם שוב לרגע - איתם ואיתן.