תושבי שכונת קריית ראשון בראשון לציון מתלוננים על היעדר סניף דואר מסודר בשכונה שבו אפשר לאסוף חבילות. כתוצאה מכך הם נאלצים לעבור במספר מוקדים בכל פעם שהם נזקקים לשירות.
1 צפייה בגלריה
מרכז מסירה של דואר ישראל
מרכז מסירה של דואר ישראל
מרכז מסירה של דואר ישראל
(המחשה: איל קרן)
קראו גם:
"בשבוע שעבר עברתי דרך ארבעה מקומות כדי לאסוף חבילות", אומרת תושבת השכונה. לטענתה, למרות פניות לדואר ישראל, התושבים לא מקבלים מענה.
"השכונה שלנו מונה 10,000 איש, למעלה מ־4,000 בתי אב, ולמרות זאת אין לנו בשכונה אפילו סניף דואר אחד מסודר שיקבל חבילות", אומרת גם עופרה, תושבת נוספת מהשכונה. "בשביל לקבל חבילות מטרטרים אותנו בכל רחבי העיר".
לדבריה, היא כתבה למנהל הדואר, שהיפנה אותה למנהלת השיווק שלהם, ולמרות השיחה הנעימה שהיתה ביניהם וההבטחה לטיפול, המצב נשאר כמו שהוא וללא מענה לבקשות התושבים.
"כתבתי גם למנכ"ל של דואר ישראל אבל זה גם לא עזר. יש לנו בשכונה מישהו עם חנות למכשירי טלפון ניידים והוא מוכן לקחת על עצמו את כל תחום חלוקת החבילות. אם זה יהיה משתלם אז הוא אפילו מוכן לשכור חנות נוספת שצמודה אליו, כי החנות שלו קטנה, אבל לא משתפים איתנו פעולה כדי להוציא את היוזמה הזו לפועל. בינתיים אני ממשיכה להיטלטל בין סניפים. בשבוע שעבר אספתי חבילות שהתפזרו בין קניון הבאר, בקארדו, מרכז בן גוריון, הרצל ורוטשילד. זה מייאש. קמה אצלנו בשכונה גם קבוצה שנקראת 'מיואשי הדואר'".
מדואר ישראל נמסר: "בעיר יש 33 נקודות שירות – 13 סניפים וסוכנויות ו־20 מרכזי מסירה. תושבי קריית ראשון לציון מקבלים שירות בסוכנות שער ראשון ובשני מרכזי מסירה, קניון הבאר וקארדו, כשהמרחק עומד בקריטריון של 1.5 ק"מ אווירי. בתקופות הסגר חל מצב בו לקוחות הופנו למספר נקודות שירות, כדי להימנע מהמתנה ממושכת. אנו מודעים למצב ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית".