בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הגבירו בימים האחרונים את הפעילות כנגד עסקי בילוי הפועלים באופן מחתרתי. חלק מפעילות השיווק של העסקים מתבצע ברשתות החברתיות. בחברה לביטחון מבצעים כל העת ניטור כדי לאתר את פעילות העסקים הללו שחלקם פועל באזורי התעשיה של העיר ומקצתם בשכונות מגורים.
2 צפייה בגלריה
הלופט שאותר בראשל"צ
הלופט שאותר בראשל"צ
הלופט שאותר בראשל"צ
(צילום: החברה לביטחון ראשל"צ)
בין היתר נחשפו פעילותם של שלוש חמארות שבמהלך הגעת הפקחים נמצאו בהם מבלים רבים. על שולחנות המקום היו מונחים בקבוקי בירה ואלכוהול. המבלים במקום היו ללא מסכות.
קראו גם:
במקרה אחר הלילה נחשף פעילות של לופט באזור צומת גן הורדים בעיר. בעת כניסת הפקחים נמצאו במקום שישים תושבי בני ברק שישבו סביב שולחנות עמוסים משקאות אלכוהול. במרכז הלופט היתה פעילה בריכת מים. כנגד בעל המקום והלקוחות בוצע הליך אכיפה.
במקרה אחר, פקדו הפקחים מבנה באזור התעשיה שהגיע מידע כי הוא משמש בית בושת. הפקחים מצאו את דלתות המבנה נעולות אולם שלושה גברים שהגיעו מישוב באזור השרון ואשר המתינו על פי החשד לפתיחת הדלתות של המבנה. התקשו בפני הפקחים למסור גירסה משכנעת על המצאותם במקום בניגוד להגבלות הסגר ובוצע נגדם הליך אכיפה.
2 צפייה בגלריה
הלופט שאותר בראשל"צ
הלופט שאותר בראשל"צ
הלופט שאותר בראשל"צ
(צילום: החברה לביטחון ראשל"צ)
מהחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון נמסר: "אנו שבים וקוראים לציבור להקפיד על הנחיות משרדהבריאות ולא לנסות ולפעול לפתיחת עסקים ואו לקיים אירועים מרובי משתתפים בניגוד להנחיות.
"הליך האכיפה מבוצע במקביל גם ללקוחות שפוקדים את המקומות. בעיריית ראשון לציון יפעלו כעת לסגור את המקומות על הליך רישוי עסקים".
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון