נגמר החלב? גבר המתגורר באזור ראשון לציון נהג לספר לאשתו שהוא יוצא בערבים לקנות מוצרים לבית מהסופר השכונתי, משם היה חוזר בשעות הלילה המאוחרות. אשתו, שחשדה שיש לו מאהבת, פנתה לחוקר פרטי ואז התברר הסוד האפל: בעלה מכור להצצות על זוגות אחרים בזמן שהם מקיימים יחסי מין.
1 צפייה בגלריה
רכבים חונים בלילה
רכבים חונים בלילה
רכבים חונים בלילה
(צילום המחשה: pixabay)
הסיפור, שיכול בקלות להפוך לתסריט לתוכנית טלוויזיה זולה, החל לדברי החוקר הפרטי יגאל שרף, בעל משרד החקירות "סקיי חקירות", לפני מספר חודשים. אז פנתה אליו אישה נשואה, וסיפרה כי בעלה יוצא לעיתים קרובות לסופר בטענה שחסרים דברים לבית וחוזר בשעות לילה מאוחרות.
"היא הייתה בטוחה שהוא בוגד בה, ורק הייתה צריכה את ההוכחה כדי לפעול נגדו" הוא מספר. "התחלנו לעקוב אחריו וגילינו שהוא אכן הולך לסופר, קונה כמה מוצרים יבשים ומשם ממשיך לאזורים אפלים בתל אביב".
היעד היה ברור. "הסיבה הייתה שהוא היה נוהג לשבת ברכב, ולצפות בגברים שמקיימים יחסי מין עם נשים שנתנו שירותי זנות ברחוב. ככה היה נוהג מספר פעמים בשבוע, ומספר לאשתו שהוא בכלל בקניות", מספר החוקר.
האישה ההמומה לא ידעה איך להגיב על הגילוי, "מצד אחד הוא לא בוגד בה אבל מצד שני המעשים שלו מוזרים. אני ייעצתי לה שלא לעזוב אותו אלא לפתור איתו את הבעיות". לדבריו, האישה נענתה להצעתו, והבעל שהיה המום מגילוי הסוד שלו, החל בטיפול אצל אנשי מקצוע כדי לסייע בהתמכרות, בתמיכת אשתו.