בני זוג מראשון לציון תכננו להינשא באירוע גדול בחודש מרץ שעבר. הם שכרו אולם גדול בעיר, עשו רשימה של מאות אורחים וציפו ליום הגדול. אלא שהקורונה שיבשה את התוכניות, ובמקום לחגוג את אהבתם הם רודפים עד היום אחרי בעל האולם כדי שישיב להם את המקדמה ששילמו.
1 צפייה בגלריה
מחכים שנה לכסף
מחכים שנה לכסף
מחכים שנה לכסף
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"היינו אמורים להתחתן במרץ ואז התחילה הקורונה, ולכן לא ניתן היה לעשות את האירוע", מספר החתן המיועד. "הלכנו לבעל האולם וביקשנו ממנו לקבל בחזרה את המקדמה ששילמנו, תשלום של למעלה מ־7,000 שקלים. אמרנו לו שאם אין אירוע ולא באשמתנו אז ראוי שנקבל את הכסף חזרה".
לטענתו, בעל האולם לא הסכים להחזיר להם את הכסף ונתן רק את האפשרות לדחות את האירוע. "אמרתי לו שאין לי כוונה לחכות עד שדברים ישתנו כי רצינו כבר להתחתן, אבל הוא התעקש".
אחרי חמישה חודשים של נדנודים הסכים בעל האולם להחזיר לזוג מחצית מהסכום. "זה לא היה מקובל עלינו, כי אין שום סיבה שנקבל רק חלק מהסכום, ולכן פנינו לבית המשפט. הגשתי תביעה ובבית המשפט אמרו לי שהוא לא הגיש בכלל כתב הגנה ולכן אי־אפשר לשפוט אותו. בית המשפט גם ביקש לדעת אם הוא קיבל את כתב התביעה, ונטען שאם האולם סגור אז ישנה אפשרות שהוא לא הגיע לכתובת הנכונה. מפה התחילה סאגה חדשה של ניסיון להשיג את בעל האולם, רק כדי לקבל ממנו כתובת חלופית למשלוח כתב התביעה. מדי יום התקשרתי אליו ולאולם אבל לא קיבלתי תשובות. התקשרתי גם למנהל נוסף של האולם, שגם הוא סינן את השיחות ממני".
כעת ממשיכים בני הזוג לחפש דרך להשיב לעצמם את אלפי השקלים להם הם זקוקים כל כך בימים קשים כלכלית אלה.
"כבר כמעט שנה אנחנו עסוקים בניסיון להשיב אלינו את הכסף. רק לאחרונה, אחרי חודשים שלמים של מרדף ועירוב של גורמים נוספים, הוא הסכים לומר שיבדוק אם קיבל את כתב התביעה, וזה עדיין מעמיד אותנו בפני הליך ארוך".