בצל התפשטות נגיף הקורונה וקיום החתונות המצומצמות, התקיימה שלשום (יום ב') חתונה מצומצמת מאוד אבל מרגשת לא פחות.
זוג מהעיר, שביקש להינשא במסגרת העירונית במוזיאון ראשון לציון, פנו, רגע לפני החופה, ליועץ ראש העירייה לענייני דת, רונן זינגר, וביקשו סיוע בהזמנת משתתפים נוספים שכן לצערם, לא היו להם מספיק נוכחים למניין. ככל הנראה בגלל הרצון שלהם לא לסכן את משפחותיהם וכן אורחים שחששו להגיע.
1 צפייה בגלריה
הזוג שהתחתן בראשון לציון
הזוג שהתחתן בראשון לציון
הזוג שהתחתן בראשון לציון
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)
וכך, בנוסף לזינגר, נאספו אחד אחרי השני משתתפים שקיימו את מצוות המניין, הרב המחתן, שליח חב"ד דותן קורתי, הגיע עם אורח, המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, שמוביל את מיזם החתונות נכח גם וביקש משלושת העובדים שהקימו את החופה להישאר עוד קצת, הדי ג'יי שהעירייה גייסה למיזם לקח גם לקח חלק במניין והצלם שתיעד את האירוע. הזוג התרגש מהמחווה והודה מאוד על קיום הטקס בתנאים אלו.
"זו הייתה סיטואציה שהזוג היה זקוק להכל" סיפר זינגר, "ועשינו הכל מאהבה". המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, הוסיף: "בדיוק בשביל מצבים כאלו הרמנו את הכפפה. זה היה מרגש מאוד, סייענו להם וליווינו אותם לאורך כל הטקס. היה לי הכבוד והזכות ליזום את פרויקט 'ראשונים מתחתנים'. נמשיך למצוא ביחד פתרונות מיוחדים וייחודיים בתקופה לא פשוטה זו. אני מאחל לזוג אושר ובריאות, שנפגש רק בשמחות".
כזכור, ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הנחה כבר לפני שבועיים, לסייע בעריכת חופה וקידושין לזוגות בעיר שתכננו להתחתן בתקופה זו. יוזמה זו יצאה לדרך בליווי המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי והמועצה הדתית בעיר, כאשר העירייה תישא בעלויות המקום, הרב המחתן ואפילו די ג'יי. אמש, רגע לפני כניסת המגבלות החדשות, נערכו חמש חתונות ברחבת מוזיאון ראשון לציון.