מחר (חמישי) בחצות הלילה ייכנס לתוקפו הסגר המהודק שעליו החליטה הממשלה בעקבות העלייה החדה בתחלואת הקורונה. בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון השלימו את ההיערכות ומודיעים כי בניגוד לסגר "המרוסן", הפעם לא יהיו שום הנחות וההנחיות ייאכפו בחומרה.
1 צפייה בגלריה
סגר ברעננה
סגר ברעננה
סגר
(צילום המחשה: קובי קואנקס)
"לא נאפשר פתיחת עסקים שנאסרה פתיחתם. לא נאפשר איסוף עצמי מחנויות ומסעדות. אנחנו נאכוף כל ניסיון להתקהל או להפר את טווח הניידות שמעל אלף מטרים״, אומרים בחברה העירונית לביטחון של ראשון לציון.
קראו גם:
על פי הנחיית ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, תתגבר החברה לביטחון את מערכיה. ולצד פעילות הפקחים ברחובות יופעלו רחפנים ומצלמות הבקרה העירוניות.
חלק מוגבר של הפעילות יתבצע מול העסקים החיוניים כמו: רשתות מזון, פארם ועוד. פקחי החברה יפקדו את המקומות הללו בתדירות גבוהה וייבדקו כי אין באותם מקומות צפיפות מבקרים, שהלקוחות והעובדים עוטים מסכות בכל עת וכן יחד עם המשטרה יבדקו קונים ועובדים כדי לאתר חייבי בידוד שמפרים את הנחיות הבידוד ושוהים באותם בתי עסק או במרחב הציבורי.
במקביל מוקד 106 של עיריית ראשון לציון יתוגבר בימי הסגר ופניות של אזרחים על הפרות הנחיות הסגר יתקבלו ויועברו מיד לצוותי האכיפה שיפעלו בעיר.