"המעצר היה על הפנים, לא קיבלתי טיפול רפואי ושום דבר. עכשיו אני משלים את כל הטיפולים הרפואיים. כמעט כל יום אני הולך לבית החולים", אומר השבוע חיים אברג'יל, בעל עסק משכונת רמת אליהו, את התקופה שעברה עליו מאז מעצרו בחשד לתקיפת ראש עיריית ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
"היד נגעה בחזה שלו לא בכוונה". אברג'יל
"היד נגעה בחזה שלו לא בכוונה". אברג'יל
"היד נגעה בחזה שלו לא בכוונה". אברג'יל
(צילום פרטי)
קראו גם:
"מתחילת הקורונה התמודדתי עם הסיטואציה שנוצרה, עבדתי לפי כל ההנחיות והדרישות של פיקוד העורף וגם היה לי תו סגול", הוא טוען. "למרות זאת לעירייה הגיעו תלונות מסוחרים שכנים שסגרו וניסו לפגוע בי. וכל התלונות היו שווא ובגלל זה באו אלי פקחים עם דוחות של 5,000 שקל או 10,000 שקל. אמרתי להם שאני עובד לפי הכללים אבל הם אמרו שיש תלונות של אזרחים וזו העבודה שלהם ואם יש לי תלונות אני מוזמן לערער. ככה צברתי דוחות בגובה של 40 אלף שקל".
לדברי אברג'יל הוא רצה לדבר עם ראש העירייה אבל פגישה שכזו לא תואמה. "לפני קצת יותר מחודש ראש העירייה הגיע לסייר אצלנו וחשבתי שזו הזדמנות לדבר איתו", הוא מספר. "איך שהתחלנו לדבר הוא אמר שאני משקר ושהוא לא מאמין לי ועניתי לו שאני יכול להוכיח את הטענות שלי. הוא המשיך בסיור והיד שלי נגעה בו בטעות בחזה, כי אני מדבר עם הידיים אבל לא בכוונה. הפמליה שאיתו קראה לשוטרים ואני בשלב הזה לא רציתי בלגן אז הסתובבתי והלכתי משם. השוטרים ביקשו ממני לצאת מהמקום שישבתי בו ושמו לי אזיקים על הידיים והרגליים ואז גררו אותי 300 מטרים עד לניידת".
לטענת אברג'יל, בקרוב הוא יציג את הראיות והצילומים שברשותו שיוכיחו לדבריו כי מדובר באירוע שיצא מפרופורציה, "לא עשיתי שום דבר ואין לי על מה להתנצל, אני אזרח שמשלם את כל חובותיו ולא מקבל כלום בתמורה".