עובדת באחת המסעדות המוכרות בראשון לציון נתבעת בטענה שלקחה פרטים אישיים ומספר כרטיס אשראי של אחת הלקוחות וביצעה באמצעותם הזמנות פרטיות במאות שקלים. הלקוחה, שגילתה את הדבר, תובעת את המקום בעקבות עגמת הנפש שנגרמה לה.
קראו גם:
בתביעה נטען כי לפני כחצי שנה עשתה הלקוחה הזמנה מהמסעדה, אך לאחר מכן ביקשה לבטל אותה ולקבל את כספה בחזרה.
העובדת שדיברה עימה בטלפון ביקשה ממנה את הפרטים האישיים בשנית, ובסופו של דבר עדכנה כי החיוב בוטל לבקשתה.
ואכן, מספר ימים לאחר מכן ראתה הלקוחה כי הכסף הושב לה, אך היא שמה לב לשני חיובים שנעשו בכרטיסה בסכום כולל של כ־300 שקלים. בירור מהיר עם בתי העסק העלה כי שני חיובים אלו נרשמו על שמה של אותה עובדת, שרק מספר ימים קודם לכן לקחה ממנה את פרטיה.
הלקוחה ביטלה את כרטיס האשראי שלה, פנתה למסעדה ועדכנה את נציגיה בפרטי המקרה.
למחרת התקשרו אליה מהמקום והודו כי אכן יש להם עובדת בשם זה, ובעקבות התקרית הם הוציאו אותה לחל"ת. עוד נאמר לה, כי המסעדה מוכנה לפצות אותה בארוחה על העוול שנגרם לה. למרות זאת, החליטה הלקוחה לפנות לבית המשפט ולפני שבוע הגישה תביעה נגד המסעדה בסך של 10,000 שקלים כפיצוי על העוול ועוגמת הנפש שנגרמו לה.