לפעמים גם מחוות רומנטיות יכולות להסתיים בבית משפט, כפי שחווה על בשרו צעיר תושב ראשון לציון שניסה להחזיר אליו את אהובתו על ידי שירים מתחת לחלון.
קראו גם:
1 צפייה בגלריה
המחווה הטרידה
המחווה הטרידה
המחווה הטרידה
(המחשה: שאטרסטוק)
לפני כשנתיים וחצי החל הצעיר לנהל מערכת יחסים זוגית עם צעירה, במהלכה אף עברו להתגורר יחדיו. לפני כשמונה חודשים, החליטה האישה לסיים את הקשר ועזבה את הדירה המשותפת. למרות זאת, ניסה הגבר לשנות את החלטתה והמשיך לנסות לדבר על ליבה וביקש ממנה לתת לו הזדמנות נוספת, אך הצעירה מצידה דחתה אותו בנימוס.
מאז, כך טוענת הצעירה, הוא היה נוהג להגיע אליה לעתים קרובות ומבקש ממנה לאפשר לו להיכנס פנימה. בתחילה היא עוד היתה מאפשרת זאת, אך בשלב כלשהו, כך היא טוענת, הפסיקה להרשות זאת ולא פתחה יותר את הדלת.
בחודשים האחרונים, טוענת הבחורה, הגיע הגבר אל מחוץ לבניין שבו היא התגוררה ובעזרת מגבר ומיקרופון שר לה שירי אהבה וזאת בתקווה שהיא תעריך את המחווה הרומנטית שלו ותשוב לזרועותיו. למרות שהיא דרשה ממנו להפסיק הוא המשיך לפקוד את המקום אחת למספר שבועות ולזמר.
בנוסף לכל אלו, כך היא טוענת, נהג הגבר לשלוח אליה שירי אהבה והודעות ווטסאפ רומנטיות וארוכות, חלקן גם בשעות הלילה המאוחרות. למרות שיחות רבות שעשתה עימו ובקשות ממנו לחדול מכך הוא המשיך להתעקש. בעקבות כל אלה לא נותרה לה ברירה והיא הגישה נגדו צו על הטרדה. במהלך הדיון בבית המשפט התחייב בן הזוג להפסיק ולא ליצור עימה קשר יותר והצדדים הגיעו להבנות.