מזה כמה שנים שעמותת לב חב"ד - חסד ומרפא במרכז הרפואי קפלן, מפעילה מדי קיץ קייטנה מיוחדת לילדים ולילדות שמאושפזים במחלקת הילדים בבית חולים קפלן. אחת המתנות שהילדות והילדים מקבלים בקייטנה, הוא יום צילומים מיוחד שבסופו מודפסת תמונה שהם בחרו על כרית אישית.
1 צפייה בגלריה
הרב מקאניק מקבל את המחשב בחזרה
הרב מקאניק מקבל את המחשב בחזרה
הרב מקאניק מקבל את המחשב בחזרה
(צילום: פרטי)
מנהל לב חב"ד בקפלן, הרב עידן מקאניק, מסביר כי הבחירה דווקא בכרית אישית כמתנה נעשתה מתוך הבנה שפעמים רבות נאלצים הילדים המאושפזים לישון במרכז הרפואי, רחוק מהמיטה בבית, ולעתים מדובר בחוויה קשה לילדים והילדות.
בעזרת הכרית המיוחדת והאישית צוות הקייטנה מנסה להפוך את השינה של הילדים בבית החולים לטובה יותר, כיוון שלשינה הטובה יש חשיבות גדולה להצלחת הטיפול הרפואי.
קראו גם:
גם השנה התקיים יום צילומים מיוחד, אלא שרגע לפני ההדפסה על הכריות, נגנב המחשב שעליו כל התמונות שבחרו הילדים והילדות. הרב מקאניק הגיש תלונה במשטרת רחובות, סיפר על הגניבה ועד כמה חשוב לילדים ולילדות שהמחשב יימצא במהרה.
שוטרי התחנה שהבינו את החשיבות הגדולה של הצילומים עבור הילדים הבטיחו לעשות הכל כדי למצוא את המחשב כמה שיותר מהר, ופתחו בחקירה.
בתוך זמן קצר נתפס חשוד שברשותו המחשב, וזה הושב אל הרב מקאניק שהודה מאוד לשוטרים על הפעולה המהירה והנחושה, ומיהר להדפיס את התמונות ולחלק את הכריות.