קורקינטים חשמליים של חברת WIND, אחת החברות המובילות בתחום השכרת הקורקינטים החשמליים בתל אביב, זרוקים בשטחים פתוחים בדרום בת ים – מה שנראה כמו מעשה מכוון של מי שמעוניין להקשות על החברה להחליף את הסוללה ולהחזיר את הכלים לשימוש.
1 צפייה בגלריה
קורקינטים זרוקים בשטח
קורקינטים זרוקים בשטח
קורקינטים זרוקים בשטח
(צילום: פרטי)
האזור בו אותרו בתקופה האחרונה לא מעט קורקינטים הוא בחלק הדרומי של העיר, בין הגבעה האקולוגית שמעל חוף תאיו ועד לדיונות החול על גבול השטח המוניציפלי עם ראשון לציון, אזור המוכר כשטח הפקר.
בפועל, אנשי חברת WIND אינם יכולים לשלוט על היעד הסופי אליו יגיעו הקורקינטים שמושכרים ברחובות תל אביב. לפיכך החברה מעסיקה צוותים שמאתרים, על פי חיישנים מיוחדים, את מיקומם של הכלים ומחליפים להם סוללה. אלא שבמקרה זה נראה כי אנשי החברה עומדים חסרי אונים שכן ברגע שהקורקינטים מושלכים בשטחים פתוחים, שאין כלל גישה אליהם ברכב ממונע, בלתי אפשרי להגיע אל הכלים. שוויו של כל אחד מהם, אגב, מוערך בכ – 1,500 שקלים.
אבירם בוגין, תושב העיר, מספר כי הוא נוהג לעשות שימוש בקורקינטים, אולם הוא מקפיד להשאיר אותם בתום השימוש ברחוב ראשי, במקום בולט. "אני יודע שהצוותים שלהם מסתובבים גם בבת ים וגם בחולון, אבל אני יוצא איתם מחוץ לתל אביב לעיתים רחוקות, כשאין לי דרך אחרת להתנייע ממקום למקום", מספר בוגין.
"זה לא לעניין ואני לא מבין למה לעשות דבר כזה, זו ניבזות", אומר צעיר תושב העיר. "אם אפשר להשאיר את הכלי ברחוב אז למה לא לעשות את זה. אולי אלה עבריינים שגונבים את הכלי וזורקים אותו אחרי השימוש".
התייחסות חברת WIND תובא כשתתקבל.