שוטרים מצאו הבוקר (שני) את הנעדרת יוליה זץ (44), תושבת קרית ביאליק, שנעדרת מאז 15 בפברואר, בחיים. הנעדרת נמצאה כשהיא סובלת מהיפותרמיה והועברה ישירות לטיפול במרכז הרפואי רמב"ם. נכון לעכשיו, עדיין לא התקבל הסבר לגבי נסיבות ההיעדרות.
3 צפייה בגלריה
חיפושים אחר הנעדרת יוליה זץ
חיפושים אחר הנעדרת יוליה זץ
יוליה זץ
(צילום: דוברות המשטרה)
יוליה, אם חד הורית, יצאה מביתה בקרית ביאליק בתאריך 15 לפברואר ומאז נעלמו עקבותיה. בדיקת "מיינט" העלתה כי כאשר יצאה מביתה, היא השאירה שם את כל חפציה: טלפון, ארנק, כרטיסי אשראי, כרטיס קופת חולים, כסף מזומן. היא לקחה איתה רק מעיל ומפתחות של הבית.
המשטרה ערכה מבצע חיפוש נרחב בשטח אחר יוליה, כולל הפעלת מסוק, רחפניים, יחידת כלבנים, יחידת גיפאיים, מתנדבים ושוטרים. במקביל, תשאלו החוקרים את כל מכריה של יוליה, לקבל רמז שיסביר את ההיעדרות התמוהה.

3 צפייה בגלריה
חיפושים אחר הנעדרת יוליה זץ
חיפושים אחר הנעדרת יוליה זץ
החיפושים אחר הנעדרת יוליה זץ
(צילום: יחידת הכלבנים)

לאחר דבר ההיעלמות פורסמה בתקשורת, חשבו השוטרים כי יקבלו אינדיקציות לגבי מיקומה, אבל גם הפרסום לא עזר ולא נמצא כל מידע שיוביל אליה. החוקרים אף ערכו הצלבות ברמה של ניתוח אלגוריתמי של אירועי משטרה בכל הארץ, אירועי מוות של פלוני אלמוני חס וחלילה, אירועים פליליים וכל דבר אפשרי. למרות זאת, לא הצליחו החוקרים להתקדם בחקירה.

3 צפייה בגלריה
נעדרת בסיכון יוליה זץ
נעדרת בסיכון יוליה זץ
החיפושים אחר יוליה זץ
(צילום: באדיבות המשטרה)

קראו גם:

בריאיון ל"מיינט", בשבוע שעבר, הביע קצין שהיה מעורב בחיפושים תקווה כי למרות הזמן הרב שעבר מאז ההעילמות, יוליה תמצא בחיים. "הזמן לרעתנו, ככל שעובר הזמן הסיכויים להגיע לתוצאות קטנים, אבל יש עוד תקווה גדולה שנגיע עליה ואני מקווה שהיא עדיין בחיים", ציין גורם המעורה בחקירה בשבוע שעבר וכעת התברר כי הוא צדק ויוליה אכן נמצאה בחיים.