מה קרה לאישה שחלמה על אף סולד ומושלם? היא נחתה על קרקע המציאות, וכעת תובעת את מרפאת היופי בתל אביב שבה עברה טיפולי הזרקה קוסמטית לפיסול האף.
2 צפייה בגלריה
זו לא הייתה התוצאה שהיא חלמה עליה
זו לא הייתה התוצאה שהיא חלמה עליה
זו לא הייתה התוצאה שהיא חלמה עליה
(צילום המחשה: canva)
הכל החל בהליך של הזרקה קוסמטית. באותו יום יצאה האישה מהמרפאה מרוצה ורגועה, וחזרה לביתה בראשל"צ. אך לטענתה, כבר למחרת החלו להתעורר בעיות.
לפתע היא חשה כאב עז באפה שאף התנפח והחל להראות מעוות. האישה מיהרה למרפאה של קופת החולים שלה ואז התגלה כי במקום התפתח זיהום, ככל הנראה עקב ההזרקה. האישה מיהרה לפנות לרופא שהמיס את ההזרקה וגם רשם לה אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום שנוצר באפה. לאחר הטיפול הרפואי האף לא רק שלא היה מפוסל ויפה אלא אדמומי, כואב ונפוח.

2 צפייה בגלריה
רופא
רופא
הטיפול הקוסמטי הסתבך
(צילום המחשה: shutterstock)

לפי כתב תביעה שהגישה האישה בימים האחרונים לבית משפט השלום בראשל"צ, כעבר מספר שבועות לאחר שהחלה להרגיש הקלה היא זומנה לביקורת במרפאת היופי בתל אביב. שם פרשה בפני מנהלי המקום את השתלשלות העניינים, ואף הציגה אסמכתאות רפואיות לחוויה הקשה שעברה. האישה לא ביקשה פיצוי או הטבה מיוחדת, אלא רק לקבל את כספה בחזרה שכן לא רק שלא נהנתה מההזרקה אלא היא גרמה לה סבל רב ועוגמת נפש.

קראו גם:

אך לטענת האישה, במרפאה התחמקו מהאחריות, ביקשו ממנה לשוב פעם נוספת לבדיקה וסירבו להשיב לה את כספה. כעת היא תובעת מהמרפאה שבעת אלפים שקלים בגין ההפסדים שנגרמו לה ועלות הטיפול.
יתרה מכך, כעת דורשת האישה פיצוי בגין אובדן ימי עבודה, מאחר שלטענתה לא יכלה להגיע לעבודה עם המראה המעוות שקיבל אפה בעקבות הזיהום.