1 צפייה בגלריה
החניון החדש. תוספת של מאות מקומות חניה | צילום: אסף הרופא
החניון החדש. תוספת של מאות מקומות חניה | צילום: אסף הרופא
החניון החדש. תוספת של מאות מקומות חניה | צילום: אסף הרופא
השבוע נפתח חניון חדש המונה כ־500 מקומות חניה חדשים למטופלי ולעובדי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), בשטח כולל של כ־15,000 מ"ר. החניון הוקם בנוסף לחניונים הקיימים ובסמוך למבנה של אשפוז יום אונקולוגי, והוא חלק מתוכנית ההרחבה של המרכז הרפואי בשנים הקרובות.
בגלל גודלו העצום של המרכז הרפואי, המשתרע על פני כ־280 דונם וכולל מעל ל־900 מיטות אשפוז במבנים שונים הפזורים ברחבי בית החולים, הנהלת המרכז הרפואי מתכננת בקרוב גם להפעיל 'שאטל' - שירות הסעות מסודר עם תחנות העלאת והורדת נוסעים, אשר יסייע למטופלים להגיע ליעדם בתוך המרכז הרפואי בתוך זמן קצר.
"אני מאמינה כי חוויית השירות למטופל במרכז הרפואי שלנו, כוללת רפואה אישית מתקדמת, שירות אישי למטופל ולבני משפחתו, וגם מציאת חניה בזמן סביר", הדגישה ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי. "מצוקת החניות בבתי החולים בארץ ידועה ומוכרת לכולם, ובשנתיים האחרונות עמלנו קשות כדי לשנות את המצב לטובת באי המרכז הרפואי שלנו. חנוכת החניון החדש היא בבחינת בשורה של ממש. תודתי לכל העושים במלאכה, אשר נרתמו ודאגו לביצוע מהיר וטוב של המשימה".
"עשינו מאמצים כבירים להוציא את הפרויקט בלוח זמנים קצר", הוסיף אילן יפתח המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי. "אני שמח שהצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. עוד עבודה רבה לפנינו, לקראת מתיחת הפנים הצפויה למרכז הרפואי שלנו בשנים הקרובות, אך חשוב להדגיש כי נמשיך לעשות כל מאמץ להנגיש את ההגעה, הכניסה והיציאה למרכז הרפואי עבור מטופלינו, אם בתחבורה ציבורית, אם ברכבת הקלה העתידית המתוכננת לעבור בשטח בית החולים ואם בפתיחת חניונים נוספים לבאים ברכב פרטי".