"מכבי שירותי בריאות" היא הקופה היחידה, שנמצאת במגמת צמיחה ותנופה, והיחידה שמסיימת את השנה החולפת עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בהשוואה לקופות המתחרות, כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי, שמנתח את ניוד המבוטחים בין הקופות השונות. בראשון לציון נמשכת מגמת הצמיחה זו השנה העשירית ברציפות, ובשנים האחרונות הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" למעלה מ-8,000 חברים חדשים, מספר המצביע על הבעת אמון חסרת תקדים מצד החברים החדשים והוותיקים, ולראיה כשמדובר בנושא חשוב כמו בריאות, הצרכן הישראלי לא מתפשר ובוחר במכבי כארגון הבריאות המוביל.

בזכות חדשנות, מקצוענות ורגישות

ההצלחה, שרושמת מכבי ברמה הארצית וברמה המקומית בכמות המצטרפים החדשים, הינה תוצר של מהפכה מקיפה שמובילה הקופה. מהפכה שבאה לידי ביטוי ברמת שירותים מהמתקדמות בעולם, איכות הרפואה, מקצועיות הצוותים הרפואיים, חדשנות בתחום הדיגיטלי, שירות פרונטלי אישי ואדיב ובפריסת שירותים רחבה, נגישה ומגוונת.
בשנים האחרונות השקיעה הקופה משאבים רבים בקידום הבריאות בראשון לציון וסביבתה. כיום פועלים בעיר 7 מרכזים רפואיים רב-תחומיים, 4 מוקדי רפואה דחופה לילדים, מבוגרים וטראומה וכן מוקד נשים ייעודי, שנפתח וכבר העניק שירותים לאלפי נשים בכל האזור. עוד פועל בעיר מרכז המכונים הגדול בעיר ובו שוכנים מכונים מקצועיים, שמיעה ודיבור, בריאות האישה, מכון לב, מרפאת פצע, התפתחות הילד ועוד. בנוסף, קיים בעיר מתקן אשפוז יום ייחודי, המאפשר לילדים ומבוגרים לקבל טיפול בקהילה בקרבת הבית במקום לשהות בסביבה עתירת חיידקים בבית החולים, וכן מערך שיקום-יום ובו צוות שיקום רב-מקצועי.


ברחבי העיר פרוסות עשרות מרפאות ורופאים עצמאים הנותנים מענה מקצועי ומקיף לכל המטופלים. בשנה האחרונה אף הורחבו השירותים הרפואיים בעיר ונוספו מומחים בתחומי האורתופדיה, כירורגיה, ילדים, גסטרו, דיאטנים ועוד. חשוב לציין כי בשנה האחרונה הושקעו מיליוני ש"ח בשיפוצם של מתחמים שונים ברחבי העיר במטרה להעניק למטופלים חוויית שירות איכותית ותומכת בסביבה נעימה ואסתטית. במקביל פועלת מכבי שירותי בריאות לקידום הבריאות ומקיימת סדנאות ופעילויות במגוון רחב של תחומים המותאמים לכל הגילאים.

רפואת העתיד כבר כאן

כאמור, מכבי אינה קופאת על השמרים, ועל הפרק הקמתו של מרכז מכונים חדש במקומו של המרכז הישן, בו ניתן יהיה לקבל מגוון רחב של שירותים מתקדמים בנוסף לקיימים היום, כגון שירותי דימות, אולטראסאונד, מכבי טבעי ועוד. במקביל יושקעו משאבים בשיפוץ מרפאות ויושם דגש על הכנסתם של שירותים חדשים, המתבססים על טכנולוגיות פורצות דרך, ושילובם של רופאים חדשים שיצטרפו למערך המקצועי של הקופה.
יש לציין כי על-פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר ועובר עם החבר לקופה החדשה.

2 צפייה בגלריה
גידי לשץ
גידי לשץ
גידי לשץ
(יח"צ)

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות": "המצוינות, המקצועיות, החדשנות והסטנדרטים הייחודיים שאנו מציבים יחד עם העובדה שהחברים שלנו נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות, הם מנוע הצמיחה שלנו. מכבי כארגון בריאות מוביל מקבל את אמון הציבור שנה אחר שנה ברציפות, וזהו הישג חסר תקדים, שמעניק לנו רוח גבית להמשך עשייה פורייה. ראשון לציון הינה עיר צומחת, ובאחריותנו, כקופה הגדולה ביותר בעיר, להמשיך להתפתח ולצמוח יחד איתה. גם בעתיד נמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשים במטרה להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר".