המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא השיק שורה של שירותים מקוונים מתקדמים לנשים בהריון. השירותים כוללים סיורים וירטואליים, קורסי הכנה ללידה, הרצאות זום בנושאים כגון הנקה, דמיון מודרך והכנה לניתוח קיסרי וסרטוני הדרכה שונים, שיינתנו ללא עלות דרך פלטפורמה ייעודית וייחודית שפותחה ע"י My Dna מקבוצת HSO אשר מיועדת לתת מענה מלא לצרכיהן של נשים לקראת לידה והכל מבלי לבקר במחלקת בית החולים קודם ללידה.

2 צפייה בגלריה
הכנה וירטואלית ללידה
הכנה וירטואלית ללידה
הכנה וירטואלית ללידה
(צילום: באדיבות המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא))

היוזמה נולדה אל נוכח מגפת הקורונה והמגבלות השונות של משרד הבריאות, לצד הרצון להמשיך ולספק להריוניות וליולדות את השירות הטוב ביותר המגיע להן לקראת הלידה. טרם שגרת הקורונה הפעילה מחלקת השיווק של המרכז הרפואי כנסי הריון ולידה אחת לחודשיים, שהיו מלאים עד אפס מקום, לצד סיורים וקורסי הכנה ללידה מספר פעמים בשבוע. מאז פרוץ משבר הקורונה נאלצות ההריוניות והיולדות להגיע למרכז הרפואי רק במועד הלידה וכך הן אינן יכולות לקחת חלק בקורסים השונים ולהשתתף בסיורים ובפעילויות השוטפות שמקיים מועדון היולדות. צמצום החשיפה משנה גם את השירותים שהעמידו המרכזים הרפואיים עד כה ליולדות ולהריוניות. לא ניתן כיום לקיים קורסי הכנה ללידה פיזיים במרכזים הרפואיים וגם הסיורים שהריוניות נהגו לבצע בכדי למצוא את ביה"ח המיטבי עבור הלידה, נמנעים מהן למעשה.

2 צפייה בגלריה
בית חולים אסף הרופא
בית חולים אסף הרופא
בית חולים אסף הרופא
(צילום: אבי מועלם)

בין הפעילויות שיכולה ההריונית לקבל כעת, ללא עלות, ניתן לכלול: סיור וירטואלי בחדרי לידה, קורס הכנה ללידה הכולל ארבעה מפגשים, הרצאות ייחודיות עם מומחי שמיר בנושאים שונים כגון לידה טבעית, הכנה להנקה, הכנה לניתוח קיסרי ועוד מגוון תכנים בלעדיים למרכז הרפואי שמיר. כל התכנים מועברים בפלטפורמה הייחודית של My Dna על ידיהמיילדות של המרכז הרפואי, הפעילויות מתקיימות מס' פעמים בשבוע ובמהלכם ניתן לשאול שאלות ולקבל מענה בלייב ממיילדת או יועצת הנקה
שרון אוחיון, מנהלת חטיבת מרכזים רפואיים בקבוצת החדשנות של- DNA מסרה: "אנו נרגשים וגאים להכריז על שיתוף הפעולה המיוחד עם המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, מרכז רפואי יקר לליבנו. My Dna זיהתה את הוואקום שנוצר עקב משבר הקורונה ששינה את התנהגות ההריוניות והמרכזים הרפואיים באחת, פעלנו מסביב לשעון על מנת לפתח פלטפורמה ייחודית מסוגה בעולם, רשמנו פטנט ייחודי על הפלטפורמה שאגב חווית לקוחה דיגיטלית מרהיבה ומרגשת תציע סט רחב של פתרונות לצרכים שיסייע להריוניות יולדות ומשפחות צעירות להיערך בצורה המיטבית לאחד הרגעים הקריטיים והחשובים בחיים ולאחריה כמובן".
"שיתוף הפעולה עם שרון וחברת DNA הוא אסטרטגי עבורנו", מסר חנן תומר, מנהל השיווק של המרכז הרפואי שמיר, "השילוב בין הידע והיכולות של חברתDNA לבין הצרכים שלנו כמרכז רפואי סייעו לנו להתאים במהירות וביעילות את השירותים שלנו לעידן הקורונה. אנו מקבלים פידבקים חיוביים מעשרות הריוניות על השירותים הוירטואליים החדשים שהקמנו ושמחים לראות במרכז הרפואי שמיר כמרכז רפואי מוביל בתחום החדשנות הדיגיטלית השיווקית ליולדות בישראל".
לקבלת עולם התוכן והרשמה בחינם סמסו את המילה שמיר למספר 03-6887880.