בדרך לחתונה? אליאב טעטי, בן זוגה של בר כהן מהאח הגדול נשאל על חתונה ואירוסין עם בת זוגו וזה מה שענה.
2 צפייה בגלריה
בר כהן ואליאב טעטי, האח הגדול
בר כהן ואליאב טעטי, האח הגדול
בר כהן ואליאב טעטי, האח הגדול
(צילום מסך, רשת 13)
"עברנו את השיח, צריך להגיע למעשים. לא היינו יחד אם לא היה על זה דיבור. לצאת לעוד בר? לעוד סרט? לעוד מסיבה? די! אני רוצה ילדים ומהר. ואם יש מישהי שאני סומך עליה להקים משפחה - זו בר", כתב בסטורי שפרסם בחשבון האינטסגרם שלו.
כחמישה חודשים לאחר שהכירו בבית האח הגדול בנווה אילן, בחודש דצמבר האחרון עברו בני הזוג לגור בדירה בראשון לציון יחד עם בנה ליאו. במענה לשאלת הגולשים בעמוד האינסטגרם - "מאיפה נבעה ההחלטה לגור יחד? יש לך ילד זה לא קשה קצת?" כתבה בר כהן על המעבר: "ההחלטה נבעה מאהבה אני מניחה. וקשה היה, היום מדהים".
בסוף השבוע שמר גם אליאב על בנה ליאן בזמן ששהתה בחו"ל יחד עם אמה. "בחיים לא שמרתי או נשארתי עם ילד קטן יומיים, אין לי ולא היה ניסיון בזה. אני לא אבא שלו, או מישהו מהמשפחה שלו שהוא גדל איתה, אני הבן זוג של אמא שלו וחבר שלו".

2 צפייה בגלריה
הסטורי שכתב אליאב על בר. "רוצה ילדים"
הסטורי שכתב אליאב על בר. "רוצה ילדים"
הסטוריז שכתב אליאב על בר. "רוצה ילדים"
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של אליאב טעטי)

טעטי הוא רואה חשבון, רווק, חוזר בשאלה, גדל במשפחה דתית ובעברו היה חזן בבית כנסת והכין ילדים לבר מצוות. הוא גדל בבני ברק ולפני עשור היה אמור להתחתן, אך ברגע האחרון התחרט, ביטל את החתונה וחזר בשאלה. בר כהן, תושבת הר חומה לשעבר ומעצבת גבות חזרה לישראל לאחר שילדה את בנה ליאון בארה"ב. השניים כאמור הכירו בבית האח הגדול וניהלו זוגיות קצרה בעקבות הדחתו של אליאב.