בתחילת השבוע העלתה יולי מאנה, בתם של איש העסקים רוני מאנה ומלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין וכמובן אושיית קוסמטיקה ורשת בפני עצמה, כהרגלה תמונה באינסטגרם הפרטי שלו אלפי עוקבים, ובה הציגה מחשוף מינימלי. התגובות לא איחרו לבוא: "זה פרובוקטיבי, את אמא לילדים".
2 צפייה בגלריה
יולי מאנה. "היו הרבה תגובות שמחקתי"
יולי מאנה. "היו הרבה תגובות שמחקתי"
יולי מאנה. "היו הרבה תגובות שמחקתי"
(צילום: אינסטגרם)
ימים לא קלים עברו על יולי מאנה בת ה-27 מהרצליה, ביוטרית, יצרנית תוכן ברשתות החברתיות, מאפרת ומורה לאיפור. בנוסף לעבודתה כבעלת עסק לקוסמטיקה הנושא את שמה, מאנה מתחזקת גם חשבונות אינסטגרם וטיקטוק פרטיים שלהם עשרות אלפי עוקבים.
ביום ראשון השבוע העלתה יולי תמונה לא שגרתית שלה באחד הפוסטים, וחוללה סערה רבתי. בתמונה מצולמת מאנה במחשוף שלא מותיר מקום לדמיון, זאת למרות שאת חלקה העליון היא מסתירה בידיה. התגובות הרבות שהיא קיבלה, היו קשות, שאת רובן היא מחקה: "זו ממש פורנוגרפיה", כתבה אחת, ואחרים הוסיפו: "איך את מסוגלת? את אמא לילדים".

2 צפייה בגלריה
יולי מאנה. "כמו בגידה"
יולי מאנה. "כמו בגידה"
יולי מאנה. "כמו בגידה"
(צילום: אינסטגרם)

לצד תגובות אלו, קיבלה גם מאנה תגובות אוהדות שעיקרן שהתמונה "מאוד מחמיאה לה", ו"אין בה שום פסול, וכן "אל תשימי לב לכל הקנאים".
בתכנית הבוקר של "פאולה ולאון" הבוקר (חמישי) הגיבה מאנה וסיפרה כי היא העלתה את התמונה בעקבות "טרנד נשיקות שרץ בטיקטוק. הרגשתי טוב עם עצמי, והעליתי תמונה שלי שאולי הטעתה את הגולשים.
"זו הייתה חולצה סטרפלס בצבע ניוד (צבע נייטרלי), ולא חשבתי באותו רגע שזה חושפני מדיי. זה לא היה ממקום של לקבל לייקים על המראה החושפני שלי. שראיתי את התגובות בהתחלה מחקתי, ואחר כך הבנתי שאין בזה כלום. גם בעלי החמיא לי, והחזרתי את התמונה. הרגשתי ממש כמו בגידה, ממש הייתי עצובה".
זו לא הפעם הראשונה שמאנה חושפת פרטים אינטימיים מחייה, אם כי לא דווקא ויזואליים. רק לאחרונה שיתפה מאנה כי היא סובלת מהתקפי חרדה יומיים. בסטורי כואב שהעלתה לאינסטגרם שלה, שיתפה מאנה על התקף חרדה חמור שקרה לה ללא כל סיבה, כאשר חשפה זאת לאחר שאלה של אחת מעוקביה.

קראו גם >>>>

השאלה היתה: "מה עשית אחרי התקף החרדה? חוויתי גם השבוע ומפחדת שיגיע שוב (אחרי שנים שלא)". מאנה הגיבה: "לצערי התקפי החרדה שלי הפכו למשהו יום יומי. פעם זה היה מגיע לעיתים רחוקות ועכשיו בכל יום.
"למשל, היום חוויתי התקף חרדה באמצע יום ההולדת של חברים של הבן שלי. החזקתי את עצמי כל כך חזק לא להתפרץ בבכי ליד כולם ובטח שלא ליד הילדים. איך שהוא נרגעתי והמשכתי הלאה בלי שאף אחד שם לב. בדרך כלל, מה שעוזר לי בהתקפי החרדה זה לדבר ואז זה נרגע לי ישר".