12 שנים אחרי שלמד בקרית החינוך אמירים, השחקן והזמר, דוד שאול, ששיחק בין היתר כשלומי חן בסדרת הטלוויזיה 'שכונה', חזר לבית הספר ונפגש עם תלמידי המגמות למוסיקה ותיאטרון.
שאול בחר לשתף את התלמידים בדרך שעבר מאז סיום לימודיו ולהעביר להם את המסר שאם הם ידבקו בחלומם, השמיים הם הגבול. "קיבלתי בחיי הרבה סירובים, אבל אל תוותרו, תמשיכו עד שתצליחו" אמר להם. שאול הוסיף ואמר כי המגמות התפתחו משמעותית מאז שלמד בבית הספר.
2 צפייה בגלריה
דוד שאול במפגש עם התלמידים. צילום באדיבות עיריית ראשון לציון
דוד שאול במפגש עם התלמידים. צילום באדיבות עיריית ראשון לציון
דוד שאול במפגש עם התלמידים. צילום באדיבות עיריית ראשון לציון
במפגש סיפר שאול כי לאחר הלימודים, הוא הצטרף כמוזיקאי ב'להקת הנח"ל המחודשת' ולאחר מכן בתיאטרון צה"ל. הוא הרחיב על הסדרה הטלוויזיונית הראשונה בה החל להופיע עוד בזמן שירותו הצבאי, דמותו של רני בסדרה "100 בתנ"ך" בערוץ לוגי, ועל הסדרות הרבות והצגות תיאטרון שבאו בעקבותיה , ביניהן גם ההצגה 'רומאו ואמא', בה צפו תלמיד מגמת התיאטרון לפני כשבוע בתיאטרון הקאמרי. בנוסף שיתף את התלמידים בתהליך המורכב והיקר שעבר עד להפקת האלבום המוזיקאי הראשון שלו.
מנהלת קרית החינוך, אתי וינקלר, סיפרה על המפגש: "אנו מאמינים כי ביכולתו של מפגש עם אמן ויוצר איכותי מוכשר ללבות בלב התלמידים את המוטיבציה לחלום, להשקיע ולהגשים. דוד שאול הוא דוגמא נהדרת למי שעשה דרך ארוכה גם אם מלאה באתגרים והצליח להגשים את עצמו. בקריית החינוך אמירים אנו מאמינים בשילוב של תחומי האומנויות לצד פיתוח ולמידה של תחומי המדעים והטכנולוגיה שביחד יוצרים את השילוב המיטבי". מי שעוד שמחה לראות את דוד שאול בבית הספר היא סגנית מנהלת הקריה, ריבה יעקב, שהייתה המורה שלו. "אין ספק יש נחת וגאווה גדולה שתלמיד שלימדתי מגשים את עצמו ומצליח" אמרה.
2 צפייה בגלריה
דוד שאול. צילום באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון
דוד שאול. צילום באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון
דוד שאול. צילום באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון
בסיום דבריו ענה שאול על שאלות רבות שהיו לתלמידי מגמות האומנות בבית הספר, שרבים מהם חולמים להיות שחקנים ומוזיקאים בדיוק כמוהו. החל "מאיך נכנסים לדמות?", "איך לומדים בע"פ תפקיד?", "איך הוא מלחין שיר?, איך כותבים מילים לשיר?" דרך "האם נכשלת באודישנים?" (התשובה היתה, כן, כמובן, ורבים), ו"איך מתמודדים עם הכישלון?". המסר העיקרי שהעביר לתלמידים הוא שהם צריכים להיות נאמנים לעצמם, אמיתיים ומלאי כנות ואומץ וכך יצליחו לכבוש כל פסגה. הוא סיים את המפגש בנגינה ושירה של שניים משיריו.