האם הגיע סופם של נישואיו המתוקשרים של גילי ארגוב, בנו של הזמר זוהר ארגוב מראשון לציון? הבוקר (ראשון) פרסם ארגוב הבן תמונה שלו כשהוא ניצב על מדרגות הרבנות הראשית. ארגוב לא שכח לציין שהוא חוגג היום את יום הולדתו, ואיחל לעצמו מזל טוב. בשיחה עם 'מיינט ראשון' סיפר דבר שעד כה לא פורסם
1 צפייה בגלריה
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גילי ארגוב ידוע כמעורר פרובוקציות. לאחרונה עלה לכותרות כאשר התראיין לתכנית טלוויזיה וכינה את אביו מטומטם'., מה שעורר תגובה נזעמת מצד דודו, שטען כי הוא פוגע בכבוד המשפחה.
גם הזוגיות שלו ידעה עליות ומורדות מתוקשרים. השניים התחתנו באירוע רב משתתפים במרץ האחרון, כאשר כבר אז ציפו השניים ללידת בתם הבכורה. חודש לאחר החתונה כבר פורסם שהוגש נגדו כתב אישום בגין אלימות שהפגין נגדה.
ארגוב, שמתעד את חייו לעיני כל עוקביו ברשתות החברתיות, קיבל לפני כחודש צו הרחקה מאשתו, אך בהמשך העלה תמונות משפחתיות שלהם יחד, כשלאחת מהן צורף איחול שמעתה יעלו השניים על דרך המלך.
המפנה הגיע הבוקר (ראשון) לאחר שארגוב פרסם תמונה שלו עם בתו הקטנה כשהם על מדרגות הרבנות הראשית. לצד התמונה כתב: "ברבנות הראשית. ככה נתתי, ככה לקחה. אם זה מה שמגיע לנו אז אני מבין. שיהיה לי מזל טוב ויום הולדת שמח".
לאחר פנייה של 'מיינט ראשון' אישר גילי ארגוב את הפרטים וסיפר שהיום נפתח תיק ברבנות וביום רביעי יש להם דיון נוסף. "רציתי לשמור על התא המשפחתי אבל היא לא רצתה", הוא אומר, ומוסיף פרט נוסף: "זה חבל לי בעיקר כי יש לנו ילד נוסף בדרך".