קבלו את נערת הזוהר החדשה של העיר: נטלי סויסה. היא אומנם רק בת 33, אבל מאחוריה הספק מרשים ביותר ופעילות במגוון תחומים שונים. היא מגיעה מטבריה במקור, ובתקופה האחרונה מתגוררת בראשון לציון.
נטלי מוכרת בעיקר מעולם הדוגמנות, תחום בו היא עוסקת כבר מספר שנים. בין היתר היא דגמנה למעצבת שמלות הערב חני בר, הייתה פרזנטורית של חברת תכשיטים ושל חברה עולמית למוצרי טיפוח שנקראת "סקין קוסמטיקס".
1 צפייה בגלריה
משיקה ליין בגדים. נטלי סויסה | צילום: מוטי דהן
משיקה ליין בגדים. נטלי סויסה | צילום: מוטי דהן
משיקה ליין בגדים. נטלי סויסה | צילום: מוטי דהן
בנוף, היא עשתה פרסומת לקידום מכירות באינטרנט ונקראה להשתתף במגוון של תוכניות טלוויזיה, קליפים לזמרים, וגם הנחתה לא מעט אירועים.
"אני אוהבת את ראשון לציון בעיקר בזכות העובדה שזו עיר שתמיד חיה. לפעמים מספק אותי לפתוח את החלון ולראות את כל האנשים הולכים, קונים, מסתובבים, תחושה נעימה להבדיל ממקומות שקטים יותר. אני גם אוהבת את זה שהכול קרוב אליי, אפשר להגיע לכל מקום במהירות " היא מספרת.
בזמנה הפנוי היא משדרת ברדיו האינטרנטי 5, בו היא מרגישה אווירה משפחתית וחמה. אבל כל זה לא מספיק לנטלי- והיא החליטה להתנסות בתחום נוסף- עיצוב בגדים, שהיא מספרת שתמיד היה התשוקה שלה.
"מאז שהייתי ילדה הייתי חולת בגדים, נעליים ותכשיטים, כל חצי שעה הייתי מחליפה בגדים. לפני שנים התחלתי ללמוד עיצוב אופנה ותפירה אבל פרשתי כי לא אהבתי את הצד הטכני, לא התחברתי לסרגלים ולמדידות, אלא לעיצוב נטו. תמיד דמיינתי איך אכין לעצמי בגדים יום אחד, עד שהחלטתי להגשים את הרצון שתמיד היה בי" היא אומרת.
המותג של נטלי נקרא N. S (ראשי התיבות של שמה כמובן), וכיאה לחלום שמתגשם- היא משקיעה בו את כל זמנה. "זה מאוד חשוב לי, אני משקיעה את הזמן שלי במותג גם אם זה במקום בילויים או דברים אחרים, כי חשוב לי שזה יצליח- ואני מאמין שזה אפשרי" היא מסכמת.