מספר ימים לפני השנה החדשה, הרמת כוסית רשמית וחגיגית במיוחד מתוכננת היום בסניף של מפלגת העבודה בראשון לציון: יו"ר האופציה חבר הכנסת בוז'י הרצוג, שעד לא מזמן כיהן כיו"ר המפלגה, יגיעה לסניף לשיחה פתוחה עם הפעילים ותושבי העיר.
שורה של מכובדים מהעירייה וממפלגת העבודה מתוכננים להגיע לאירוע, ובראשם ראש העירייה מר דב צור, מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני, סגן ומלא מקום ראש העיר, מוטי עג'מי, ועוד חברי וחברות כנסת ממפלגת "המחנה הציוני". הכניסה חופשית למקום.
לא מדובר באירוע הראשון של "המחנה הציוני" בעיר. רק לפני שבוע הגיע יו"ר המפלגה הטרי, אבי גבאי למפגש פתוח בעיר. המפגש עם גבאי עורר לא מעט ביקורת בעיר, בעיקר בטענה שנכחו בו עירייה רבים.
דב צור, חבר המועצה מוטי עג'מי, וחברת הכנסת איילת נחמיאס הגיעו לכנס, ולטענת הפעיל החברתי אייל לידור כ- 60% מהנוכחים היו עובדי עירייה. תופעה זו מנוגדת להשקפת העולם שהייתה לדב צור כשכיהן ביו"ר האופוזיציה, אז הוא דרש לא לשתף עובדי עירייה בכנסים פוליטים.
אייל שלח מכתב למנכ"ל העירייה חיים גאליק, לראש העיר, ליועץ המשפטי לעירייה, מבקר העירייה, מבקר המדינה, היועץ המשפטי לממשלה ובמכתבו ביקש: "רענון והנחיות אודות פעילות פוליטיקה של עובדי העירייה".
במכתב הוא מציין: "לא ברור מדוע כיום ראש העיר מקדם כנסים פוליטיים לעובדי העירייה". ומבקש "להורות למנכ"ל העירייה להוציא חוזר מנכ"ל המפרט מהי הפעילות הפוליטית ומהי האסורה לעובדי העירייה." תגובה למכתב טרם התקבלה.
כאמור, המפגש הפתוח יתקיים הערב (א') בשעה 18:00 יגיע בסניף העבודה (מועצת הפועלים) ברחוב רוטשילד. הכניסה חופשית.