יוצאת האח הגדול והדוגמנית, גל גברעם פרסמה היום (א') בצהריים סרטון חושפני בו היא מגלמת את דמותה של חווה מסיפור גן העדן. מה עומד מאחורי הסרטון? מדובר בפרסומת למותג הביוטי "NURIT" אותו הקימה גל לזכרה של דודתה נורית ז"ל.
1 צפייה בגלריה
גל גברעם
גל גברעם
גל גברעם
(צילום: עמוד האינסטגרם של גל גברעם)

הרחק מאור הזרקורים פיתחה גברעם את המותג החדשה שלה למוצרי טיפוח ולייפסטייל אותה השיקה בחודש יוני. לאחר פרסום הסרטון, גברעם כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "יותר משנה וחצי של עבודה!! העסק שלי / נורית שלי / החלום הקטן שלי. תודה שהגעת אלי בדיוק בזמן הנכון.


"תודה על החיבור המשפחתי שיצרת אצלי בבית עם ההגעה שלך. תודה שעזרת לי לקום כדי לעבוד עלייך בעצם. תודה שרק אתה ואני יודעים, ויאללה קפיצת ראש לתוך האוקיינוס המטורף הזה. אני מאוד מקווה שתאהבו, שתהנו ושתתרגשו כמוני".
גברעם השתתפה בתכנית האח הגדול כבר בגיל 20 ונחשפה בגדול לטלוויזיה ולתקשורת. בתכנית הכירה את בן זוגה תום חיימוב. אחרי שנה של זוגיות דביקה ופוטוגנית במיוחד בני הזוג חווה משבר ונפרדו. בחודש אוקטובר האחרון שיתפה כי היא סבלה מדיכאון, ועם צאת חג סוכות היא פרסמה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה ושיתפה על החודשים האחרונים ועל הירידה במשקל. "רזית זאת לא מחמאה", כתבה.