הקמפיין הראשון של רשת הקוסמטיקה סקארה עם הפרזנטורית החדשה שלה, כוכבת הפופ אנה זק (19), יעלה החל מהיום בתקציב הנאמד ב-2.5 מיליון שקלים.
זק, זמרת, כוכבת פופ וגם חיילת בשירות סדיר, נחשבת כיום לאחת הכוכבות המצליחות בארץ ברשתות החברתיות: יש לה 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד היד נטויה.
קראו גם:
הקמפיין עולה לרגל השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי האיפור והטיפוח. זה אומר שלאן שלא תסתכלו, תוכלו לראות את זק: בטלוויזיה, בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בצמתים, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
בנוסף, ייערכו מפגשי מעריצים במספר סניפי דגל של הרשת, הראשון שבהם יתקיים השבוע בסניף סקארה בקניון הזהב בראשון לציון.
"הרשת יוצאת לראשונה עם הפנים החדשות אנה זק", אומר מנכ"ל הרשת, איתי זמיר. "היא מביאה איתה ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות, הזהים לערכי מותג סקארה".