נטע אלחמיסטר (26) נבחרה זו השנה השלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת אירוקה, המשווקת מותגים מובילים בתחום משקפי השמש והראייה.
3 צפייה בגלריה
אלחמיסטר. 1.7 מיליון עוקבים
אלחמיסטר. 1.7 מיליון עוקבים
נטע אלחמיסטר לאירוקה
(צילום: גיל חיון)
במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה את הקמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.
קראו גם:
צילומי קמפיין הקולקציה החדשה לאביב וקיץ 2021 ייערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון.
הקמפיין יעלה בחודש אפריל בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.
3 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר לאירוקה
נטע אלחמיסטר לאירוקה
נטע אלחמיסטר לאירוקה
(צילום: גיל חיון)
"שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון", אומרת לדברי לי אפיק, מנכ"לית הרשת.
"היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית".
3 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר לאירוקה
נטע אלחמיסטר לאירוקה
נטע אלחמיסטר. 1.7 מיליון עוקבים
(צילום: גיל חיון)
נטע אלחמיסטר אשת עסקים ודוגמנית, התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט.
אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA ומשחקת בסדרה "סברי מרנן".