מותג תלמה של חברת יוניליוור ישראל חשף את הפרזנטורית החדשה שתוביל את הקמפיינים העתידיים של החברה - המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם.
1 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(אנטולי אטמנוב)
תלמה, המעודדת אורח חיים פעיל ומיצוי יכולות, בחרה באשרם כפרזנטורית שמייצגת מודל של מצוינות.
אשרם מעניקה השראה למאות אלפי צעירות וצעירים בישראל, בדרך להגשים את חלומותיהם ולשאוף להגיע לפסגה בתחומים שהם טובים בהם.
במקביל, מנהלת תלמה מו"מ לגיוס פרזנטור נוסף, שיחד עם אשרם, יוביל את הקמפיינים העתידיים של המותג. השניים יחליפו את הכדורסלן עמרי כספי, שהיה הפרזנטור של תלמה בעשור האחרון. כספי ימשיך ללוות את החברה במהלך השנה הקרובה, יחד עם שני האלופים החדשים.
קראו גם:
לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם (סופיה 2018) ואלופת אירופה (קייב 2020) בקרב-רב. אשרם זכתה ב-51 מדליות מתחרויות הסבב העולמי, מהן שלוש זהב בקרב-רב. אשרם נערכת בימים אלו להשתתפות במשחקים האולימפיים בטוקיו. רק השבוע זכתה בשלוש מדליות נוספות בגביע העולם בהתעמלות אמנותית בפזארו.
כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשעל חזית אחת יופיע הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', ובחזית השנייה יופיע הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', תמונתם של שני הפרזנטורים החדשים תשולב על גבי האריזה.
"אני גאה לייצג את תלמה ולקדם ערכים של נחישות, התמדה ומימוש עצמי - ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגר ובדרך להגשמת כל הישג, בענף ההתעמלות האמנותית ובחיים בכלל", אמרה אשרם.
"אני שמח להעביר את השרביט בשנה הקרובה לדור העתיד של הספורט הישראלי ומאחל ללינוי הצלחה רבה", אמר עמרי כספי. "אני משוכנע שעוד צפויים לה הישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך. לאחר עשור נפלא של שותפות, תלמה תמשיך להיות עבורי בית חם".