מה צריך לדעת על סומק?
ראשית כל, חשוב מאוד לדעת כי כאשר מניחים סומק בצורה נכונה וכאשר בוחרים גוון מחמיא לסומק, הוא יכול לשדרג באופן מהותי ביותר את המראה של האיפור כולו. אפשר להגיד כי גוון נכון של סומק יכול להרים את מראה עצמות הלחיים מה שישפר באופן מידי את מראה הפנים. מקום הנחת הסומק משתנה בהתאם למבנה הפנים, בהתאם מגמות אופנתיות שונות ועוד.

1 צפייה בגלריה
סומק
סומק
סומק
(צילום: PEXELS)

את הסומק ניתן למצוא באבקה דחוסה או בתפזורת, אשר מאפשרים טשטוש קל ואיכותי ומתאימים לכל סוגי העור.
כמו כן, הסומק יכול להגיע במרקם נוזלי אשר דומה לג'ל והוא מעניק כיסוי מלא ואטום יותר בהשוואה לסומק שמגיע באבקות. גם הסומק הנוזלי דורש כמובן מיומנות בכדי לטשטש באמצעותו ולהעניק מראה עור מושלם.
סוג נוסף של סומק נוזלי הוא סומק במרקם של טינט שמעניק גימור טבעי וחצי שקוף. הטינט נחשב לחומר שמתקבע במהירות ועל כן לא תמיד קל לטשטש באמצעותו ויש לעבוד אתו בצורה מהירה.
האם כדאי להשתמש בסומק נוזלי או בסומק אבקה?
אם את מתלבטת לגבי סומק נוזלי או סומק שמגיע באבקה, חשוב שתקבלי את ההחלטה הנכונה בהתאם למטרת האיפור. סומק בקרם יכול להצטלם בצורה טובה יותר שכן יש לו ברק טבעי ועל כן, אם את צריכה להתאפר לאירוע בעונת הקיץ, שימוש בסומק המדובר לא יעניק לך מראה מחמיא והוא יכול אפילו ליצור מראה של הזעה. אפשר לומר כי ההחלטה בעניין מרקם הסומק הנכון צריכה להיות מושפעת מעונת השנה. בקיץ ובתנאי מזג אוויר חמים לא כדאי להשתמש בסמים נוזליים שכן הם יכולים להתמוסס ולהבריק. כמו כן, לאיפורי אירועים כדאי להשתמש בסומק אבקתי שכן הוא שורד לאורך זמן בצורה הטובה ביותר ואין לו נטייה לדהות או להבריק.
כיצד תבחרי את הגוון הנכון לסומק?
בכדי לקבל מראה כמה שיותר טבעי, מומלץ מאוד לבחור סומק שיזכיר בגוון שלו את ההסמקה הטבעית שלך. בכדי לדעת באיזה גוון מדובר, צבטי קלות את הלחי שלך והגוון שיתקבל הוא גוון הסומק שכדאי לך לבחור בו. זכרי שאם תקבלי בסופו של דבר תוצאה כתומה או ורודה מדי, פספסת את המטרה.
אם אתם מעוניינת לרכוש סומק איכותי, כדאי מאוד שתכירי את הסומק של נארס.

מוגש מטעם narscosmetics