צאו אל הירקון
מה נהדר יותר מלהעביר זמן זוגי בפיקניק משגע בטבע? בחרו יום נעים שטוף שמש, הכינו סלסילה מפנקת עם כריכים טעימים או עוגיות ועוגות טעימות שאתם אוהבים לנשנש ביחד. פרשו מחצלת תחת עץ ירוק, שכבו תחת ענפיו המוצלים והתבוננו אל השמים. אחד הדברים בכלל זה לנחש צורות בעננים שאתם רואים חולפים מעליכם. תוכלו להעביר בוקר נהדר, להצטייד גם בשתייה חמה ומשם להמשיך לשיט נחמד במימי הירקון.
ערב סרט
זה הזמן לבחור סרט ביחד ולצאת לראותו על המסך הגדול. אין כמו לשבת בכיף בקולנוע ולצפות בסרט מעולה כשאתם מחזיקים דלי של פופקורן, ג'ריקן של קולה וכמובן נשנושים מתוקים נוספים. כעת שהסרט התחיל אתם יכולים לצפות בו ביחד, להחזיק ידיים, לחלוק איזו בדיחה או אמירה שקשורה בסרט ולבלות כמו זוג אוהבים. בסוף הבילוי תוכלו ללכת לאכול פיצה ראשון לציון ולסיים את הערב סרט שלכם באופן מושלם.

1 צפייה בגלריה
בילויים לזוגות אוהבים
בילויים לזוגות אוהבים
בילויים לזוגות אוהבים
(צילום: pexels)

מסלול למיטבי לכת
בארצנו הקטנטונת יש שלל מסלולי טיולים בטבע שרק מחכים שתכבשו אותם. נחלים ומפלים בצפון, נהרות ושרידי עתיקות במרכז, בורות של מים ומדבר צחיח בדרום ועוד שלל מקומות נהדרים שתוכלו לחקור יחד בעת שאתם מטיילים במסלולים השונים. אם אתם חובבי אתגרים שדרגו את המסלול למטיבי לכת וצאו יחד למסלול מאתגר. אין כמו לחזק את הזוגיות במסלול קשוח שמוציא מכם את הכול.
ביקור ביקב וטעימות של יין
אם אתם נהנים ללגום יינות ביחד לצד ארוחות דשנות, בילוי ביקב יעשה לכם רק טוב! בישראל יש יקבים מצוינים זוכי פרסים ברחבי העולם. תוכלו לצאת לסיור ביקב שמעניין אתכם ולטעום סוגים שונים של יינות בעת ביקורכם. לא פעם היקבים מציעים למבקריהם ארוחה קלילה וטעימה שמשלימה את החוויה. יש משהו מאוד מיוחד בביקור ביקב שמרגיש ממש כאילו אתם בחו"ל בכלל. לאחר מכן תוכלו לצאת ולסייר באזור שבו נמצא היקב, להמשיך לארוחת צוהריים מאוחרת ולבלות יום קסום ביחד.
בעיר או בכפר: החופשה האולטימטיבית
לפעמים כדי לחזק את הקשר אתם רק צריכים כמה ימים של שלווה ורגיעה. תוכלו לצאת לסוף שבוע מהנה באחד מהמלונות הטובים במרכז או לבחור דווקא בפסטורליות של הצפון ולצאת לאיזה צימר מפנק עם ג'קוזי בחדר לרקע נוף ירוק משגע ופשוט להתפנק. השקט שאתם נמצאים בו והמרחק מכל ההמולה יאפשרו לכם להיות שקטים מדאגות ופשוט להירגע ביחד. בערב צאו לאכול במסעדה או שתזמינו כמה משלוחי פיצה כדי שלא תצטרכו לצאת מהחדר.
"שנינו עכשיו מתחת לשמים"
אם יש חוויה רומנטית במיוחד היא לצאת לקמפינג באזור מדבר יהודה. הדליקו מדורה קטנה ומגניבה שתוכלו להתחמם לצידה ואפילו לצלות מרשמלו על שיפודים. תחושת ההתבודדות במדבר היא ייחודית ומיוחדת ואתם תוכלו ליצור אינטימיות מחודשת. הביאו איתכם מזרן מתנפח שתוכלו לשכב עליו בנוחות, כריות מפנקות ושמיכה חמה, הצטיידו גם ברמקול נייד שבו תוכלו לשמוע את המוזיקה האהובה עליכם, ובלילה תוכלו לצפות בשמים זרועי כוכבים מנצנצים ויפהפיים. אם אתם מחפשים קמפינג קצת יותר מפואר יותר, תוכלו לצאת לגלמפינג וליהנות מקמפינג בסטייל.


מוגש מטעם dominos