כך תזהו חברה שתבסס אבטחה איכותית והגנת סייבר
תוקפי סייבר עלולים לפרוץ לשרתים, לרשתות עסקיות ולמשאבים עסקיים, באמצעות זיהוי חולשות ודרך האינטרנט. אם בעסק אתם מחוברים לאינטרנט, אסור להקל ראש בגודל האיומים והסיכונים. מובן מאליו שחברה בתחום אבטחת המידע והסייבר במיטבה תהיה בעלת ניסיון עשיר. היא צריכה לאייש תפקידים נבחרים על ידי אנשי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה.
1 צפייה בגלריה
שירותי אבטחת סייבר
שירותי אבטחת סייבר
שירותי אבטחת סייבר
(צילום: FREEPIK)
בבחירת חברה מתאימה, בדקו תמיד כמה זמן היא פועלת בשוק ומהן ההסמכות של עובדיה השונים, היועצים והמהנדסים, אנשי אבטחת המידע, מומחי הסייבר. חברה מצוינת מסוגלת לבצע אפיון צרכים עמוק. בין היתר הדבר נעשה על ידי סקרי סיכונים, סיווג תכנים ומידע במערכות המידע, הגדרת מאפייני המידע ועד כמה הוא רגיש, מיפוי רשתות ומערכות. חברה שמתמחה בסקרי סיכונים וזיהוי צרכים, תוכל לאחר מכן לבסס אבטחה איכותית.
חברה המתמחה בדרישות הרגולציה
לקוחות העסק ועובדיו מצפים שמידע ונתונים רגישים יישארו חסויים ופרטיים. אבל זו לא רק ציפייה של מי שמכונה האדם הסביר. לעיתים הדבר מגובה בדרישות של המחוקק ושל הרשויות בישראל. כיום זה ברור - איומי סייבר הם לא צרה חולפת. כל חברה עשויה לעמוד בפני איום, נוזקה, וירוס כופר וכיוצא באלה. איומי סייבר כוללים תקיפה באמצעות דוא"ל שמכיל קבצים נגועים, חדירה לרשת ארגונית תוך ניצול פרצות אבטחה, שימוש בהתקנים נשלפים שמכילים קוד זדוני, חדירה וגניבת מידע באמצעות פישינג והנדסת אנוש ועוד. הרגולציה בישראל החלה להפנים את החשיבות של אבטחת סייבר ולכן בתחומים מסוימים ישנם כללים ונהלים מחייבים. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה המתמחה בשירות מסוג זה, בחרו חברה המכירה היטב את הרגולציה ותוכל לדאוג לכך שתעמדו בכל הדרישות, בצורה מתמשכת ועקבית.
גיבוש מדיניות אבטחה הדוקה
חדירה לרשת עסקית הינה מצב מביך שעלול להסתיים בנזק תודעתי עצום ובנזק כלכלי לא פחות גדול. אבל יש מה לעשות. אבטחת מידע וסייבר במיטבם נשענים על כלים מקצועיים בשילוב הדרכת הגורם האנושי. משום כך, העדיפו לבחור שירות שניתן על ידי חברה שדואגת לכל זאת. העדיפו חברה שתסייע לכם לגבש מדיניות מקיפה של אבטחת מידע והתגוננות סייבר. בחרו חברה המתמחה באבטחת מידע ובסיסי נתונים עסקיים. וודאו מראש שיהיה מי שיסייע לכם להטמיע פתרונות אבטחה מותאמים.
אבטחה של נכסים דיגיטליים והדרכה צמודה
במידה ויש לכם אתרים או נכסים דיגיטליים, אתרים או אפליקציות, שימו לב שיש חברות לשירותי אבטחה וסייבר המתמחות גם בכך. העדיפו חברה שיש לה את היכולת לבצע בדיקה של רמת החדירות של האתר. כמו כן, בקשו מראש לדעת שתוכלו לקבל הדרכה צמודה לפי הצורך. מומחי סייבר מסבירים כי מרבית התקיפות והנזקים למשאבי מחשוב עסקיים, נובעים מטעות אנוש או שגיאות בשל חוסר ידע. חברה מצוינת תסייע לכם לא רק עם פתרונות קצה וכלים טכניים לאבטחת מערכות מידע ובסיסי נתונים. בנוסף, תקבלו הדרכות וליווי שיהפכו את העובדים שלכם לנכס באבטחת רשתות ומידע. ליווי של אחראי אבטחת מידע בארגון או הדרכות למנהלים ובעלי תפקידים, יאפשרו למסר לחלחל היטב לכל רמות הארגון והעסק. כך שלא משנה אם יש לכם עסק קטן או ארגון גדול, זה מה שיאפשר להיערך ולמנוע מראש מצבים לא נעימים או השבתת פעילות עסקית.
התרשמו מפרופיל הלקוחות של החברה
חברות אבטחת מידע ומומחי סייבר מומלצים ניתן לזהות בצורה נוספת, אפילו אם אין לכם הבנה מלאה בכל ההיבטים הטכניים. שיטה נהדרת תהיה לבדוק מיהם הלקוחות הקיימים של החברה שלפניכם. כדאי לבדוק שמדובר בחברה שמשרתת עסקים בסדר גודל שלכם לפחות, ועדיף שגם לקוחות מסדר גודל גדול יותר. שימו לב שבענפים מסוימים יש דרישות מיוחדות של אבטחת מידע, ולכן נדרשים אנשי מקצוע שמכירים את הענף. כך למשל בתחומי הרפואה, חברות בתחום הביטחון, עסקי פיננסים, בנקאות וביטוח וכדומה. אם אתם עוסקים בחינוך, סחר מקוון, מקימים סטארט אפ או שיש לכם חברת טכנולוגיה, הקפידו למצוא חברת סייבר עם קבלות, בדיוק בתחומים הללו.
מוגש מטעם: InfoGuard אבטחת מידע וסייבר