הכירו את החברה המובילה בתחום - גורדון מערכות מים!
רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות בר המים התת כיורי, חשוב שתכירו את החברה המובילה בתחום - גורדון מערכות מים. חברת גורדון מערכות מים מתמחה בשלל מערכות חכמות ומתקדמות לטיהור מים ומבטיחה לכל לקוחותיה שירות ללא דופי. לאחר עשרות שנים של ניסיון בתחום, לקוחותיה הרבים מעידים על מקצועיות, אמינות ואיכות ללא פשרות. אז מה בדיוק החברה מציעה ללקוחותיה המבקשים להתחדש עם בר מים תת כיורי? התשובה בפסקאות הבאות.
2 צפייה בגלריה
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
(צילום: גורדון מערכות מים)

אז מה זה בר מים תת כיורי?
ראשית, כבר בפתיחת הדברים חשוב שתכירו את המערכת המתקדמת הנקראת בר מים תת כיורי. מערכת בר מים תת כיורי היא מערכת הכוללת תשתיות וברז ייעודי. התשתיות ממוקמות מתחת לכיור, כך שהן אינן נראות כלל. הברז הייעודי ממוקם בכל מקום שתבחרו, ודרכו ניתן ליהנות ממי שתייה טהורים. חשוב להדגיש כי בניגוד לברי המים התת כיוריים שהיו בעבר, המערכות מהשנים האחרונות מתקדמות הרבה יותר. כיום ניתן לבחור את טמפרטורת המים, כך שתוכלו ליהנות ממים קרים או רותחים בהתאם לבחירתכם. מערכת זו כוללת לא מעט יתרונות על פני כל אלטרנטיבה - ברי המים המקובלים, קומקומים שונים או רכישת בקבוקים. בשורות הבאות נציג כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר של המערכת.
הכירו חלק מיתרונותיה הרבים של המערכת
בין כלל יתרונותה של מערכת מים תת כיורית, ניתן למנות:
● חיסכון בלא מעט מקום על השיש
אחד היתרונות הגדולים והבולטים ביותר של מערכת מים תת כיורית הוא החיסכון במקום. אנשים רבים בוחרים לשלב את המערכת במטבח ביתם במטרה להוריד מהשיש את הקומקום ואת בר המים הגדול. מטבח דירתכם אינו גדול במיוחד? מערכת זו תבטיח לכם ניצול מיטבי של המקום הנתון לרשותכם. חשוב להדגיש כי ניתן להרכיב את המערכת על ארון 60 ס"מ ומעלה, הארון השכיח במרבית המטבחים בארץ.
● עיצוב ללא פשרות
עיצוב המטבח חשוב לכם? בר מים תת כיורי הוא התשובה עבורכם! כפי שציינו מעלה, בר מים תת כיורי כולל מערכת סמויה הממוקמת מתחת לשיש, כך שרואים את הברז הייעודי בלבד. כיום יש מגוון רחב של ברזים בגדלים שונים ובשלל עיצובים. בין אם אתם מעדיפים ברז קטן שאינו בולט במיוחד, ובין אם תרצו ברז גדול ומעוצב בשלל צבעים וסגנונות - תוכלו למצוא את מבוקשכם במבחר הברזים הגדול הקיים לרשותכם.
● עד 100 כוסות מים רותחים/קרים בשעה!
בר המים שלכם לא מצליח לספק יותר מכמה כוסות רצופות של מים קרים בימים החמים? כדאי שתתקדמו למטהר מים תת כיורי. מטהר זה מאפשר לכם ליהנות מכ 100 כוסות קרים בכל שעה ובכל עונות השנה. לחילופין, תוכלו ליהנות מקצב דומה בכוסות המים הרותחים - כ 100 בכל שעה. יתרון זה מאפשר לכם ליהנות ממים קרים כמעט ללא מגבלה, מה שצפוי לשפר את הרגלי השתייה שלכם. כמו כן נתון זה יאפשר לכם לארח אורחים רבים ולספק לכולם מים קרים במהלך הארוחה וכוסות קפה לאחריה.
●מנגנון הגנה לילדים
חוששים שהילדים הקטנים יתעסקו עם המים הרותחים? חשוב לדעת שמטהר מים תת כיורי איכותי יכול לכלול מנגנון ייעודי להגבלת מים רותחים. מטרתו של מנגנון זה היא לפקח על כל פעילות הכוללת שילוב של מים רותחים, ולמנוע את הזרמתם בעת הצורך. משפחות רבות בוחרות לשלב את המנגנון ובכך הן מבטיחות שימוש בטוח.
●מנגנון ייעודי לשומרי שבת
שומרים שבת? יתרון זה נועד במיוחד עבורכם. לא מעט מערכות מים המוצבות מעל השיש אינן מתאימות לשימוש בשבת. מערכת הקירור כוללת שלל פעולות חשמליות המבוצעות באופן ישיר בעת הלחיצה, מה שאוסר את השימוש במערכת במהלך כל השבת. רבים מוצאים את עצמם ממלאים קנקני מים טרם השבת ומכניסים למקרר על מנת ליהנות ממים קרים לאורך השבת כולה. לכן, חשוב להדגיש כי ישנה מערכת ייעודית במערכת מים תת כיורית המאפשרת שימוש גם בשבת. לא תצטרכו למלא קנקנים מראש או לוותר על מים קרים בכל שבתות השנה.
●איתור עצמי של נזילות
חוששים מנזילות ורטיבויות בפנים ארון המטבח שלכם? אז ראשית, חשוב להדגיש כי מערכות איכותיות המותקנות בצורה מקצועית לא ייצרו רטיבויות כלל לאורך שנים. שנית, חשוב לדעת כי מטהר מים תת כיורי כולל גלאי מיוחד שנועד לטפל בנזילות. חיישן זה מבטיח כי במידה ותהיה נזילה, המים יסגרו באופן מיידי, ללא פגיעה בארונות המטבח כלל.
●סננים איכותים !
עוד יתרון, ואולי אחד המשמעותיים שבהם - סננים איכותים המבטיחים מים טהורים לאורך זמן. חוששים מתחזוקה תדירה ושוחקת של מטהר מים תת כיורי? חשוב להבין כי המערכת כוללת סננים איכותים שמצליחים להפיק מים טהורים למשך שנה שלמה. במילים אחרות, החלפת הסנן מתבצעת באופן פשוט למדי, כך שתוכלו לעשות זאת תוך מספר דקות בודדות. מעבר לתחזוקה הפשוטה, חשוב להקדיש מספר מילים לאיכות הסינון. הסננים האיכותים במערכות ברי המים התת כיורים מבטיחים למשתמשים בו מים טהורים במיוחד. המערכת מאושרת על ידי גופים רשמיים רבים בעולם ומבטיחה מי שתייה טהורים ונקיים.
●חיבור ישיר לקו המים
חשוב להדגיש כי מערכת מים תת כיורית מחוברת באופן ישיר לקו המים שלכם, כך שאתם לא נדרשים למלא מים או להחליף בקבוקים כל מספר ימים. המערכת כוללת אפשרויות חימום קירור וטיהור של המים המגיעים ישירות מהקו, מה שבעצם מבטיח מים ללא הגבלה וללא כל פעולה מלבד לחיצת כפתור.
2 צפייה בגלריה
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
(צילום: גורדון מערכות מים)

ניתן לבחור במערכות המתאימות לצרכים שלכם!
חשוב לגעת בדגש הנוגע להתקנת מטהר מים תת כיורי. אתם לא חייבים לבחור במערכת הכוללת את כלל האפשרויות - טיהור, קירור וחימום. אם אתם לא זקוקים למים רותחים במערכת שלכם, תוכלו לבחור במערכת הכוללת קירור וסינון בלבד, וכן להיפך. במילים אחרות, המערכת שלכם מותאמת במדוייק לצרכים שלכם.
רוצים לדעת לבחור נכון? הנה לכם מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם בבחירה!
נשמע לכם מעניין ורוצים לבחור נכון את המערכת המדוייקת עבורכם? ישנם מספר משתנים שאתם חייבים להביא בחשבון. ראשית, האם חשוב לכם לשמור על מראה מינימליסטי ולא בולט או שמא תעדיפו מראה יוקרתי ומרשים? ישנם ברזים קטנים ולא בולטים, ולעומתם גדולים ומעוצבים. כמו כן חשוב לבחור את המערכות הרלוונטיות עבור הצרכים שלכם. לא מתכוונים לוותר על הקומקום? אולי כדאי לוותר על המערכת להרתחת מים במטהר מים תת כיורי. נקודה אחרונה - חשוב להכיר את כלל המנגנונים הקיימים במטרה לבחור את המתאימים לצרכים שלכם. שומרים שבת? חשוב שתוודאו שהמערכת שלכם כוללת מנגנון ייעודי לשמירת שבת.
רוצים להתחדש בבר מים תת כיורי? התשובה עבורכם - גורדון מערכות מים!
לסיכום, מערכת מים תת כיורית היא מערכת המבטיחה לכלל הבוחרים בה מים טהורים חמים/קרים לפי בחירה. המערכת כוללת יתרונות רבים על פני כלל החלופות, כאשר אחד היתרונות המרכזיים הוא החיסכון המשמעותי במקום על השיש. רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו? בחרו נכון במערכת המתקדמת והמקצועית מבית גורדון מערכות מים!

מוגש מטעם: gordonsystem