טיולי שייט אינם כוללים רק שייט בים הפתוח, השייט הוא חלק מהמסלול, כאשר הספינה לוקחת אתכם ליעדים שונים, ואתם יכולים לרדת ממנה כדי לחקור את המקומות האלו, לבד או באמצעות סיורים מודרכים.
תמורה מושלמת להשקעה שלכם
טיולי שייט מציעים תמורה מעולה לכספכם מכיוון שהכל כלול, כלומר הם כוללים כמעט את כל מה שתצטרכו לטיול מדהים. המלון הצף שלכם לוקח אתכם מעיר לעיר או מאי לאי, ואינכם צריכים להתעסק עם לוחות זמנים של רכבות או מעבורות, לשכור רכב, להזמין בתי מלון לארוז ולפרוק שוב ושוב. כל שעליכם לעשות הוא לבחור שייט שמגיע לכל היעדים ברשימת המשאלות שלכם.

1 צפייה בגלריה
טיולי שייט
טיולי שייט
טיולי שייט
(צילום: freepik)

למי זה מתאים?
קבוצות, יחידים, משפחות עם ילדים קטנים ובני נוער, זוגות אוהבים, סבים וסבתות עם נכדים, רווקות ורווקים, הפלגות הן חופשות מהנות לאנשים מכל סוג ובכל הגילאים. תוכלו למצוא טיולי שייט אשר מתאימים למשפחות עם ילדים, לצד הפלגות שמתאימות למבוגרים. לילדים יש מועדוני ילדים עם מגוון פעילויות, לבני נוער יש מקומות שבהם גם הם יוכלו לבלות, הורים יוכלו לגנוב לעצמם זמן איכות רומנטי כאשר הילדים עסוקים, וכולם יכולים לבלות יחד בפעילויות השונות, במתקנים של הספינה ובטיולים היומיומיים.
ספינות השייט מעוצבות כדי לשמח את כולם – נוסעים בכל הגילאים ועם כל ההעדפות. תוכלו לפנק את עצמכם בספא בזמן שבני הזוג נהנים בקזינו, או לנוח ליד הבריכה עם קוקטייל וספר טוב בזמן שבני המשפחה נוכחים בהרצאה או פעילות. תוכלו לאכול היכן שתרצו, בהתאם להעדפות הקולינריות שלכם, לצפות בסרט בחדר או בהופעה חיה, וגם אם תרצו לנוח ולא לעשות דבר לאורך ההפלגה, יש לכם את כל התנאים לכך.
ספינות שייט מגיעות בכל הצורות והגדלים
מכיוון שישנם סוגים שונים של מטיילים, ישנם סוגים שונים של טיולי שייט, שכן מה שאידיאלי לאדם אחד לא בהכרח יתאים לאחר. ישנם אנשים שיעדיפו ספינה עם אווירה אינטימית ויוקרתית, בעוד שאחרים יעדיפו את החוויה של ספינת מפרש.
למרבה המזל, יש המון סוגים של חוויות שייט שם בחוץ, תוכלו לצאת לשייט בתעלות מים או נהרות בספינה המתאימה לעשרות אנשים בודדים, או לעלות על ספינת תענוגות של אלפי נוסעים ששטה באוקיינוס, הכל תלוי בהעדפות הטיול שלכם. קחו בחשבון, שגודל כלי השייט יהיה אינדיקטור פשוט למספר הנוסעים שיצטרפו לטיול ולרמת השירותים והמתקנים שיסופקו לכם.
היעדים הנפוצים של ספינות שייט
מכיוון שחופשות שייט כוללות כבר תחבורה ולינה מאוד קל לתכנן אותן, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הספינה, מסלול הטיול ורמת האירוח שאתם מעדיפים ולצאת לדרך כאשר מגיע מועד הטיול.
טיולי שייט יוצאים למגוון רחב של יעדים, ביניהם גם יעדים פופולריים נבחרים. אחד היעדים הפופולריים הוא איי יוון. יוון נחשבת לאחד היעדים התיירותיים שישנם, עם היסטוריה ענפה, חופים חלומיים, נופים מדהימים, אוכל טעים, חיי לילה מהנים ושפע של אתרים לבקר בהם.
יעד פופולרי נוסף הוא איי הבהאמאס. איים אלו נראים ממש כמו פיסת גן עדן עם מי טורקיז מהפנטים, שפע של מפרצים מיוחדים, איים בודדים ותנאי שייט מדהימים. אנשים רבים בוחרים לצאת לשייט בים האגאי של תורכיה. שייט בים האגאי יוצא מבודרום, עובר דרך אנטליה ושלל יעדים ונופים מדהימים לאורכם של חפי טורקיז.
עוד יעד אהוב לטיולי שייט הוא קרואטיה. קרואטיה הפכה לאחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר שישנם, הסיבה לכך היא האיים הפזורים ברחבי הים האדריאטי. חלק מהאיים כוללים מרינות ומקומות לעגון בהם, כאשר דלמטיה ולדוברובניק נחשבות לחבלי הארץ היותר אהובים עם המטיילים. גם בריטניה ואיי הבתולה בריטים נחשבים ליעדים מבוקשים לשייט באירופה עם שלל חופים מרהיבים, אתרי צלילה ושנורקלינג, איים ומפרצונים.
וכמובן שישנם עוד אינספור יעדים מדהימים לבחור מהם את טיול השייט שאתם הכי מעדיפים. תמיד אפשר לעבוד עם חברה מקצועית אשר מציעה מבחר טיולים כאלו, לשתף ברצונות שלכם, ולהיעזר בסוכני הנסיעות שיעזרו לכם לעלות על הספינה שתיקח אתכם להפלגה חלומית!

מוגש מטעם: יעדים טיולי תרבות וטבע