אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא באמצעות שירות של השכרת ציוד לאירועים. עם שירות כזה אתם מקבלים עד לבית את כל הציוד הדרוש, וגם איסוף.
אזורי המסיבה
מסיבות יכולות להתקיים כמעט בכל מקום אפילו במלונות בצפון שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין , נכון שכל מסיבה נבדלת אחת מהשנייה, אך באופן עקרוני בכל מסיבה ישנם שלושה מוקדים מרכזיים והם: אזור הריקודים, אזור הבר והמזון, ואזור הישיבה. ואם אלו הם שלושת המתחמים המרכזיים בכל מסיבה – קל לדעת איזה ציוד דרוש לכם לקראת המסיבה. למתחם הישיבה דרושים כיסאות, למתחם השתייה דרושים כיסאות בר, ולמתחם הריקודים דרושים תאורה והגברה, ואוורור.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
מתחמי הישיבה והשתייה
למתחם הישיבה מומלצת השכרת כיסאות דרך ספק של השכרת ציוד לאירועים, דרכו תוכלו לבחור סוגים שונים של כיסאות, ובכמות הרצויה מכל סוג. תוכלו לבחור כסאות עם משענת, פופים וערסלים במקום כיסאות של ממש, ספסלים - ואפשרויות מגוונות נוספות של אמצעי ישיבה, אגב ישנם הרבה מלונות בתל אביב שעברו שיפוצים שיש בהם מקומות ממש מיועדים לאירועים. במתחם המזון והשתייה (הבר) אתם יכולים לשלב גם שולחנות וגם כיסאות. השכרת שולחנות דרך ספק של ציוד וריהוט לאירועים היא מאוד נוחה ויעילה ותוכלו לבחור שולחנות בר, שולחנות מתקפלים וסוגים נוספים. ובאזור הגשת השתייה והמזון כמובן שגם בו תוכלו לשלב כיסאות כמו כיסאות בר, או למשל כיסאות שקופים להשכרה.
מתחם הריקודים
אם תערכו את האירוע שלכם בכל מקום אפילו באחד מהמלונות בצפון כדאי לכם לדעת שלרחבת הריקודים ישנם שלושה דברים עיקריים אשר תזקקו להם והם: תאורה, הגברה ואוורור. מבחינת תאורה והגברה אתם יכולים בקלות לשכור את הציוד הדרוש לכם, ומבחינת מיזוג או צינון יש מגוון רחב של פתרונות. מאוד חשוב לשים לב שבמידה ורחבת הריקודים נמצאת בחלל פתוח, ולא סגור, כמו למשל בחצר או במרפסת פתוחה גדולה, הרי שמזגן לא יעשה את העבודה, ונדרשת השכרת מצנן. פנו לספק של השכרת ציוד לאירועים, ותקבלו הצעת מחיר וייעוץ אישי.
האם קינוחים יעזרו לאירוע?
אחד הקינוחים שהפך לאחד מכוכבי הערב באירועים שונים הם מגשי פירות. מדובר על מגשי פירות טריים וטעימים ובריאים מעוצבי בטוב טעם נשלחים אל בית הלקוח או אל מקבל ההזמנה כאשר ריחם טוב במיוחד טעמם מתוק ועיצובם מפליא כל עין. במאמר זה נציג ארבעה אירועים שלהם מגשי פירות יוסיפו נופך וצבע מיוחד לאירוע
לאלו אירועים כדאי להביא מגשי פירות?
• יום הולדת – אין זה משנה אם יום ההולדת היא של מבוגר או ילד. אחד הנושאים שמעסיקים רבים מהמארגנים הוא עניין הקינוח. הם מחפשים קינוח שיהיה גם איכותי גם בריא וגם טעים. מגשי פירות מתאימים לכך מאד. לפירות יש סוכר טבעי כך שהם מצליחים להחליף את הסוכר במגוון רחב של ממתקים שאינם בריאים שנוהגים להגיש בדרך כלל באירועים אלו.
הסוכר הטבעי מחליף את הסוכר המתועש והמראה המעוצב והצורות היפות גורמות גם לילדים קטנים לגשת אל המגש ולאכול מגוון רחב של פירות.
• חתונה – בחתונה יש שתי אפשרויות של מגשים האפשרות הראשונה היא מגשי פירות במגוון רחב של גדלים שונים וצורות מעניינות. השנייה היא כאמור קיאק פירות מגש עם גלגלים מלא פירות וכל טוב אלו יכולים להיות נשנוש או מזכרת לאורחים בלכתם הביתה מאירוע או שהם יכולים להיות כנשנוש לאורחים במהלך הריקודים בלי להתפשר על הבריאות והטעם.
• כנס - אחת מהעובדות שמטרידות כל בעל כנס באשר הוא הוא עניין הקינוח. גם אם בעל הכנס מארגן ארוחה טעימה ומשביעה עדיין הוא יצטרך לתת לאורחים אוכל בין הארוחות. מגשי פירות מושלמים לעניין זה. הם יפים, טעימים בעלי אנרגיה זמינה וקלי עיכול, האורחים נהנים מארוחה שהיא איכותית במיוחד וגם בריאה.
• לפגישה – רבים נפגשים במשרדים השונים הן לפגישות עסקים מעניינות והן לפגישות לצורך מהלך עבודה. במשרדים רבים נהוג שהעובד מביא קינוח לפגישה. מגש פירות מתאים ביותר הוא טעים, בריא , מתאים לכולם מעוצב יפה. הוא יכול להרשים בכך שהוא שומר על בריאותו ומעניק קינוח שיכול להתאים לכולם .
אבל מה עוד אפשר לבקש בחברה להשכרת ציוד?
חברות להשכרת ציוד לאירועים יכולות לפסק גם דברים שקשורים לדברים מאוד בסיסים של מבקרי האירוע, כמו למשל שירותים כימיים, חברות ההשכרה בדרך כלל עובדות עם חברות לשירותי ביובית שהם אלו שבפועל מספקים את המתקנים האלו. אם כן כל שנותר הוא לאחר רק טוב באירוע הבא שלכם.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall