ראשון לציון היא ללא ספק עיר המגורים האולטימטיבית המציעה שפע של טוב לתושבים שלה: עיר במרכז הארץ, חוף ים, אזורי בילוי רבים, אוכלוסייה צעירה, מקומות עבודה אינספור ועוד.
כל אלו הופכים את ראשון לאחת הערים המבוקשות בישראל ובמהרה אנשים כבר מוצאים את עצמם עם חוזה דירה ומחפשים חברת הובלות טובה - וקדימה למעבר.
העניין הוא כזה - לבחור מובילים זה לא עסק כל כך פשוט והבדיקה צריכה להיות מאד מקיפה ויסודית על מנת שנוכל לצאת למסע מעבר הדירה שלנו בהצלחה ובבטחה.
אז בואו ניגש לעניין, איך בוחרים חברות הובלות דירות?
1. המלצות מקרובים וחברים - המלצה מפה לאוזן הייתה ותישאר ההמלצה הטובה והאמינה ביותר. כי בינינו? אם אח שלכם או החברה הכי טובה היו מרוצים עד הגג מהמובילים שלהם, סביר מאד להניח שגם אתם תהיו מרוצים.
2. המלצות ברשת - מי מאיתנו לא נעזר ברשת כדי לחפש ספקים טובים? ביניהם גם חברת הובלות דירות בראשון לציון. חוכמת ההמונים גם היא לרוב נכונה וטובה, כמובן שכאן מדובר בזרים שממליצים לנו על זרים ולכן אין ספק שהאמון הוא לא ב-100%, אבל עדיין סביר להניח שאם כמות מספיק גדולה של אנשים תהיה שבעת רצון מהמובילים שלה, יש כאן צ'אנס טוב להתאמה, תדאגו לוודא זאת בהתקשרות מולם.
3. תקראו ביקורות - נדיר מאד שבעידן המתפתח של הטכנולוגיה והרשתות החברתיות לא תמצאו דף פייסבוק עסקי / אתר / עמוד שירות של חברת ההובלות המסוימת ששמתם עליה עין. תקראו ביקורות, אנשים לרוב כותבים מה הם מרגישים, גם כשזאת חוויה לא טובה, ואת זה חשוב לראות לפני שלוחצים ידיים.
4. מובילים ברישיון - מובילים צריכים רישיון, נקודה. אל תהססו לבקש מחברת ההובלה שלכם לשלוח לכם צילום של רישיון המוביל שלהם. חברה מקצועית שמכבדת את עצמה לא תעז לעבוד ללא רישיון. המסמך החשוב הזה מעיד על קיומו של רישיון נהיגה ברכב כבד, משאית או כל רכב ייעודי אחר להובלות, כמו כן מאשר כי קיימים אישורי חנייה מיוחדים, והכי חשוב - מעיד על כך שהחברה מחזיקה במתקנים וציוד העומדים בתקנים ודרישות החוק וכי הינם מפוקחים ובטיחותיים.
5. כימיה - אז נכון, אין לכם כוונה או מטרה שמובילי הדירה שלכם יהפכו לחברים הכי טובים שלכם, אבל כמו בכל בחירה של בעל מקצוע, כשמרגישים שזה זה - זה זה. אל תתפשרו על חברת הובלות דירות או מובילים שעונים לכם קצר, שלא נותנים לכם יותר מידי מידע, שמזרזים את השיחה או שהגישה שלהם פשוט לא נעימה לכם. תחושות הבטן שלכם הם הדבר הכי נכון וחשבו שתלכו בעקבותיהם תמיד.
אל תחכו לדקה ה-90 - חברת הובלות דירות איכותית משוריינות לא מעט זמן מראש ולכן אל תגיעו למצב שתצטרכו להתפשר על חברה שאתם לא מרגישים שלמים לגביה. כמו כן חשוב שתקבעו עם המובילים כמה שיותר מוקדם מראש ותבטיחו לעצמכם שקט נפשי עד למעבר, כי גם ככה יהיה לכם מספיק על הראש בתקופה הלחוצה הזאת.
6. חברה שנותנת לכם ביטוח - ביטוח הובלות הוא פרמטר לקבלת רושם עד כמה חברת ההובלות מולכם היא חברה רצינית היודעת לקחת אחריות ולספק ביטוח עבור עבודתה ומכסה את כל תכולת ההובלה, כולל פריטים שבירים כמובן. אל תתפשרו על לראות בעיניים שלכם את פוליסת הביטוח וכמובן תראו שהיא אכן בתוקף. כמו כן, תבררו מהו סכום כיסוי הביטוח שהיא מספקת, מה גובה ההשתתפות העצמית במקרה של נזק, וכמובן - תוך כמה זמן תקבלו את הפיצוי.
אז בנימה אופטימית נאחל לכם למצוא בקלות ובמהירות את חברת ההובלות הטובה ביותר, וכמובן - בהצלחה בדרככם החדשה!