עולם הפלסטיקה הרפואית זהו עולם ותחום רחב אופקים המציע מגוון אדיר של פרוצדורות קוסמטיות וניתוחים פלסטיים שיכולים לשפר את המראה והתחושה שלכם. רובנו מכירים ומודעים למספר ניתוחים פלסטיים הנחשבים לפופולריים כגון ניתוח להגדלת החזה, שאיבת שומן, ניתוח להרמת העפעפיים ועוד.
יחד עם זאת, ישנם גם ניתוחים פחות מוכרים ויתכן שהסיבה לכך היא שפחות נהוג לדבר עליהם. במאמר זה נציג לפניכם שלושה ניתוחים פלסטיים שמוגדרים כניתוחים אהודים ומוצלחים אך פחות "מדוברים".

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

ניתוח גומות

אם לא שמעתם על ניתוח גומות אין זו הפתעה, מעטים שמעו על כך ולמעשה מי שמודע לכך הוא ככל הנראה מי שמשתוקק שיהיו לו גומות חן. ניתוח ליצירת גומות חן מתבצע במרפאה פלסטית על ידי מנתח מומחה ומאפשר למטופל לצאת מחדר הניתוח תוך זמן קצר כשבלחייו גומות חן. אנשים המעוניינים בגומות חן לרוב טוענים כי לדעתם גומות חן ישדרגו את החיוך שלהם ואחרים טוענים כי זה מעניק להם מראה צעיר ושובב. גומות חן הן אכן תוספת נאה לפנים ולרוב הן נוצרות בשל גנטיקה משפחתית אך אם לא זכיתם להיוולד עם גומות חן, ניתן להשיגן באמצעות ניתוח ליצירת גומות חן.

ניתוח להגדלת הפין

יותר ויותר גברים ברחבי העולם מעידים כי אינם מרוצים או מסופקים מגודל האיבר מין שלהם. כיום, קיימת אפשרות להגדלת פין באמצעות טכניקה של השתלת שומן עצמי. לא כל רופא מנתח מבצע הגדלת פין ולמעשה, מדובר בניתוח לא כל כך נפוץ. מטרת הניתוח היא לעבות ולהעניק לפין אורך נוסף אך לרוב, יש צורך לחזור על הניתוח לאחר מספר חודשים או שנים מכיוון שהשומן המושתל נספג עם חלוף הזמן. ההחלמה מניתוח להגדלת איבר המין איננה ארוכה או קשה במיוחד אך ההמלצה היא לחשוב היטב אם אכן אתם מעוניינים וזקוקים לניתוח מסוג זה והאם הסיבות לביצוע ניתוח זה הן רלוונטיות.

ניתוח להגדלת הישבן

בשנים האחרונות אנשים רבים חושקים בישבן גדול ועסיסי ומבינים כי הדרך היעילה ביותר להשיגו ישבן שכזה היא באמצעות ניתוח הגדלת ישבן. נהוג לחשוב כי ניתוח זה מתאים לנשים אבל למעשה הגדלת ישבן מתבצעת גם לגברים וגם לנשים ובשנים האחרונות גם הרבה 'סלבס' מתראיינים ומספרים בגלוי כי עברו ניתוח זה. ניתוח להגדלת ישבן מתבצע תחת הרדמה מלאה וההחלמה ממנו אורכת מספר שבועות. יתכנו כאבים ושטפי דם וישנם גם סיכונים מסוימים, כמו בכל פרוצדורה רפואית, אך במרבית המקרים התוצאה הסופית מרשימה והמטופלים מעידים כי היה שווה לסבול קצת כדי שיוכלו להרגיש סיפוק עצמי לאחר מכן.
לסיכום, בני האדם תמיד ירצו להשתפר ולהשתדרג, בכל תחום בחייהם – בטח ובטח כשמדובר במראה החיצוני שלהם. לפני שקובעים תור לשולחן הניתוחים, העמיקו ובדקו על סוגי הניתוחים והיוועצו עם רופא מומחה.