יש גם מקרים של העברה ללא תמורה, ולמרות שמדובר על עסקת מתנה, מדובר פה בעסקה ניכרת, מתוקף היותה מלווה בהעברת זכויות במתנה על נכס מקרקעין, בשווי כספי רב ביותר. גם אם מדובר על עסקה במתנה שכזאת, יכולות להיות לה השלכות בעתיד, שבוודאי הייתם מעוניינים שלא להיתקל בהן. בעיות כמו למשל היבטי מס, מה שמחייב ייצוג של עורך דין נדל"ן מקומי עבור עסקה שכדוגמתה, ובעצם עבור כל עסקת נדל"ן.
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? כי הוא מכיר את חוקי הייעוד המקומיים
באשר לשאלה - מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? נקדים ונאמר, שעורך דין לענייני נדל"ן מקומי חייב להיות מודע לאיך ולאימתי בדיוק כדאי למכור או לרכוש נכס, על מנת ליהנות מהמחיר האטרקטיבי ביותר, או לחלופין על מנת למקסם את הרווחים. אף במידה ואתם חשים מעט חוסר ביטחון ותמהים האם כדאי לכם למכור את הנכס כעת או לאו, כאשר עורך הדין מבין את חוקי הייעוד המקומיים, לרבות אפשרויות הפיתוח של הבית שלכם, כל אלו יקלו על אפשרויות מציאת הלקוחות המתאימים. במידה ואתם מתעניינים בנוגע להיבט של רכישת דירה מקבלן, עורך הדין המקומי יבחן לעומק את האזור, יבין את המטרייה בו, וידע לכוון אתכם באם מדובר על עסקה מנצחת, או שלחלופין מדובר אודות עסקה שממש לא כדאי לכם להיכנס אליה.
1 צפייה בגלריה
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה
(צילום: FREEPIK)
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? כי הוא מומחה לניהול משא ומתן
לשאלה הנוקבת - מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? נשיב, כי עורך דין לנדל"ן מקומי יהיה זה שמומחה לניהול העסקה, כמו גם הכישורים שלו בניהול משא ומתן יעבדו בשבילכם. כמו כן, עורך הדין המקומי עשוי אף לשמש בתור צד ג' לעסקה, בעוד שהידע המשפטי והמומחיות שלו יקלו על המשא ומתן. יתכן שאתם ממש טובים בניהול משא ומתן, אבל בוודאי שלא תהיו ממולחים כמו שעורך הדין לנדל"ן מקומי. הוא צבר שעות שיא בניהול משא ומתן, על כל סוגיו, וכדאי לעשות שימוש בכישוריו, על מנת לקדם את עסקת הנדל"ן לתועלת האישית שלכם.
מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? מכיוון שהוא יגן על האינטרסים שלכם
על השאלה החשובה - מדוע לבחור בעורך דין נדלן מקומי עבור עסקה? נשמח לענות. קודם כל, עורך הדין לנדל"ן מקומי יגן על האינטרסים. באופן עקרוני, כאשר אתם שוכרים את שירותיו, הוא מיד עובר לצד שלכם. ויעשה הכול כדי שהאינטרסים שלכם יבואו לידי ביטוי בעסקת הנדל"ן. מה שמניע אותו כרוך בהבטחת ההגינות של החוזה שאתם מתעתדים לחתום עליו. עורך דין מקצועי יהיה בעל ידע רב ובעל עין מאומנת דיה לזיהוי חוזה שהתנאים בו לא כשרים, או שיש בו מלכודות פוטנציאליות. מעבר לכך, עורך דין טוב עשוי להיות מליץ היושר שלכם, ולשאת בדברים, כמו גם להתווכח בשמכם, להשיב על שאלות חשובות, ולתת לכם טיפים והמלצות לניהול עסקה הגונה יותר ומוצלחת יותר. אף במידה, ומסיבה כזאת או אחרת התבטלה העסקה, הוא יהיה לצדכם בכל שלב.