סוגים של כפפות חד פעמיות
כיום ניתן למצוא כאמור מגוון סוגים של כפפות חד פעמיות הרלוונטיות עבור צרכים שונים ולכן, כדאי לבחון את הכפפות השונות על סוגיהן, לברר מהם התכונות של כל אחד מסוגי הכפפות, לאיזה סוגי עבודות מתאימות הכפפות ועוד. לאחר שמבררים את כל הפרמטרים הללו, ניתן לקבל החלטה לגבי כפפות שמתאימות.
כפפות לטקס
אחד מסוגי הכפפות הפופולאריים ביותר כיום הוא כפפות לטקס. מדובר על כפפות שעשויות גומי איכותי וניתן למצוא אותן על עובדי קופות החולים, רופאים בבתי החולים ועוד. מכיוון שמדובר על כפפות עמידות, הרי שהשימוש בהן בבתי חולים, בקופות החולים ובכל מקום שבו נדרשת היגיינה הוא נכון ביותר. בכפפות הללו ניתן להשתמש גם כאשר מדובר על עובדים בעסקי המזון שנדרשים לגעת במוצרי מזון שונים ובד בבד לשמור על היגיינה ובריאות. גם עובדים בזירת זיהוי פלילי משתמשים בכפפות לטקס שכן, הלטקס הוא חומר איכותי מאוד. את כפפות הלטקס ניתן למצוא גם אצל חשמלאים שכן, מדובר על חומר שידוע כמבודד חשמל ולכן הוא מבטיח את הבטיחות המקסימלית במהלך עבודה במערכות חשמל.

1 צפייה בגלריה
כל מה שצריך לדעת על כפפות חד פעמיות
כל מה שצריך לדעת על כפפות חד פעמיות
כל מה שצריך לדעת על כפפות חד פעמיות
(צילום: freepik)

חשוב לדעת כי את כפפות הלטקס ניתן למצוא בשני סוגים והם: כפפות עם טלק א כפפות ללא טלק. היתרון של כפפות עם טלק הוא שהן לא נצמדות לכפות הידיים ולכן קל ונוח להסיר אותן מהידיים בכל מקום שבו יש צורך לעטות את הכפפות לפרקי זמן ארוכים. כפפות ללא לטקס רלוונטיות יותר כאשר יש צורך בהם לשימוש קצר מועד.
כפפות ניטריל
עוד סוג של כפפות חד פעמיות שניתן למצוא כיום הוא כפפות ניטריל. כפפות ניטריל הן כפפות קלות משקל וגמישות. הן לא מעמיסות על כפות הידיים ולכן, כאשר יש צורך לשים כפפות לפרקי זמן ממושכים, הכפפות הללו הן הבחירה הנכונה. את הכפפות הללו אפשר למצוא על עובדים במטבחים מוסדיים, כאשר הם לובשים אותן בכל זמן הבישול ושומרים על היגיינה ובד בבד, כלל לא מרגישים את הכפפות וזאת בשל העובדה שהן דקות וקלות משקל.
כפפות ניילון
עוד סוג של כפפות שאפשר למצוא כיום הוא כפפות ניילון. מדובר על כפפות שמשתמשים בהם לצרכים פרטיים. כלומר, עבור עבודות בישול או ניקיון ביתיות, עבור צביעת שיער ועוד. הכפפות הללו אינן איכותיות כמו כפפות ניטריל או כפפות לטקס, אך הן בהחלט מספקות כאשר עולה הצורך בכפפות לצרכים ביתיים. המחיר של כפפות הניילון זול באופן יחסי לסוגי כפפות חד פעמיות אחרות ולכן ניתן לרכוש אותן בכמות גדולה ובמחירי מבצע.
בסופו של דבר לכפפות חד פעמיות יש מגוון יתרונות שונים ומכיוון שיש צורך בהם הן במגזר הפרטי והן במגזר התעשייתי, כדאי מאוד לבחון את הצרכים העומדים על הפרק טרם רוכשים כפפות חד פעמיות ורק לאחר מכן לרכוש את הכפפות המדויקות עבורכם ביותר. אינטרסן מציעים לכם סוגי כפפות חד פעמיות איכותיות, במחירים נוחים.

מוגש מטעם: intersun