למצוא את האוהל האופטימלי עבור הצרכים שלכם זה לא תמיד קל. לכן תשמחו לגלות כי ישנן חברות המתמחות בדיוק בתחום זה, ומאפשרות לכם לפגוש קטלוג של אוהלים ברמה גבוהה, הכוללים מגוון אפשרויות ויתרונות עד כדי התאמה הרמטית לצרכים שלכם, בכל הפרמטרים.
פרמטרים שנכנסים לכם לאוהל
בחירה באוהל הנכון היא קריטית, שכן מדובר בבחירה במשהו שיש לו לרוב תפקיד גדול. הפקת אירועים, מכל סוג ובכל קנה מידה, זה תחום עם אחריות רבה. הניחו בצד את האחריות כלפי הלקוח, ושכחו רגע את האחריות כלפי השם הטוב של העסק שלכם, עוד הרבה לפני כן יש כאן את האחריות לבטיחות האורחים, ומניעה מפגיעות וסכנות שונות.
לכן הנה לפניכם מספר פרמטרים חיוניים בחיפוש האוהל הנכון ביותר עבורכם:
• תקנים - יש בעולם שונים לייצור אוהלים. אוהל גדול או ענק חייב להיות עשוי בצורה מסוימת, תפירה מסוימת, חומרים מסוימים, ושילובים מסוימים, בכדי להיחשב בטיחותי. וודאו כי החברה ממנה אתם קונים את האוהל מוכרת לכם אוהלים עם מסגרות אלומיניום עמידות וחיפוי מחומר PVC חזק ועמיד, כדי לדעת בביטחון גמור כי האוהל הזה מחזיק מעמד, גם בחשיפה לשמש החזקה, להרבה מאוד שנים.

1 צפייה בגלריה
אוהלים למכירה
אוהלים למכירה
אוהלים למכירה
(צילום: pixabay)

• נגישות בייעוץ – אוהל זה לא "זבנג וגמרנו". כאשר קונים אוהל גדול לאירועים צריך לדעת איך לטפל בו, כולל איך מרכיבים אותו, איך מפרקים אותו, איך מנקים אותו, ואיך מטפלים בו מאלף ועד תו, משתי סיבות עיקריות. האחת היא כמובן היכולת להשתמש באוהל בצורה הטובה ביותר מתי ואיפה שאתם בוחרים, והשניה היא שמירה על האוהל במצב תקין ועמיד כדי שימשי לשרת אתכם לאורך שנים. את הידע הזה אתם צריכים לקבל ממי שמוכר לכם את האוהל או האוהלים, ולכן חשוב לדעת שאתם נעזרים בחברה שמתמחה בפתרונות אלו.
• רשימת צרכים – כשאתם ניגשים לקבלת ייעוץ לפני בחירה של אוהלים למכירה, אתם צריכים לדעת מה אתם מחפשים. נכון, היועץ יידע לתשאל אתכם היטב ולהבין את התנאים החיוניים עבורכם, אבל כדאי שתדעו, לפחות פחות או יותר, מה אתם צריכים מהאוהל, בגודל (מידות יחסיות), בגובה, ובשימוש השוטף.
לא בטוחים שאתם מוכנים לקנות? אל חשש!
לא כל חברת הפקות או בית עסק מוכן עדיין לבצע את המהלך ולרכוש אוהל משל עצמו. לגיטימי ונכון, כל אחד בקצב הצמיחה שלו ובהסתכלות שלו על העתיד. בדיוק בשביל זה תוכלו כיום למצוא מבחר אדיר של אוהלים להשכרה לאירועים, ולהתאים את האוהל האולטימטיבי עבור האירוע הספציפי, כל אירוע – והאוהל שלו.

מוגש מטעם: israeli-tents