זוכרים את הריגוש בדייטים כשהייתם צעירים? ובכן, אתם עדיין יכולים ליהנות ולהתרגש מדייטים גם כשאתם מעל גיל 50. הרגשות הקשורים לדייטים זהים בכול גיל, והסיבה לכך היא שגופו של האדם עשוי להזדקן אבל הלב לא. כבר אמר מי שאמר ש׳גיל הוא רק אשליה׳, אבל אם אתם מעל גיל 50 שרוצים לצאת לדייטים אבל חוששים, מאמר זה עשוי לעזור.
הנה המידע שיעזור לכם לצבור ביטחון ולחוות חוויית היכרויות מהנה יותר:
1. היו כנים
אם שואלים אתכם בני כמה אתם, ענו בכנות. יש לכם ניסיון חיים רב וסיפורים נהדרים לשתף. אין שום דבר רע בכל גיל שהוא, אז למה להסתירו? היו גאים במי שאתם ובכל מה שהשגתם והביא אתכם למקום הנוכחי בחייכם. זה הזמן שלכם לזרוח!
2. הבינו מה אתם רוצים
לפני שאתם מתחילים בתהליך, חשבו מה אתם רוצים. האם אתם מחפשים מערכת יחסים ארוכת טווח, מזדמנת או סתם חברות? אילו תכונות חשובות לכם? מהם הדברים שעליהם לא תתפשרו, למשל (מי שמעשן, או מי שלא עובד). חשוב להבין מה אתם רוצים כדי שלא תבזבזו את הזמן שלכם או של האנשים שתפגשו באתר ההיכרויות לגיל השלישי.

1 צפייה בגלריה
הכרויות למבוגרים
הכרויות למבוגרים
הכרויות למבוגרים
(צילום: depositphotos)

3. אל תילחצו מהעבר שלכם
אולי אתם סוחבים אתכם חוסר ביטחון מהעבר. לפעמים זה קשור למערכות יחסים כושלות, לבעיות עם הילדים או לבעיה בריאותית כלשהי. כיוון שאתם לא יכולים לשנות את העבר שלכם, יש לכם ברירה: אתם יכולים להסתכל על העבר בפחד ובחרטה, או כעל מדריך!
מצאו את הלקח שניתן ללמוד ממה שקרה לכם. מצאו כוח בדברים עליהם הצלחתם להתגבר. אין צורך להתעכב על העבר, במיוחד לא במהלך הדייט. אם קשה לכם לעבד את העבר ולהרפות פנו לעזרה מקצועית, לפני שאתם נכנסים לאתר היכרויות.
4. היו עצמכם
אחד הדברים החשובים ביותר שחשוב לזכור הוא ׳להיות מי שאתם׳. אל תסתירו ואל תציגו את עצמכם כמישהו אחר רק כדי למשוך את האדם האחר. אחרי הכול, כשאתם מרגישים נוח עם עצמכם, הדייט יעבור בשלום, ואולי גם תצליחו למצוא את האדם שיאהב אתכם בזכות הייחודיות שלכם.
5. אל תתייאשו ואל תוותרו
לא משנה בני כמה אתם, היכרויות כרוכות בעליות ובמורדות. אולי זה לא פשוט למצוא את הזוגיות שלכם אחרי גיל 50, ויתכן שלא תמצאו את האדם הנכון בדייטים הראשונים שלכם. לפעמים זה לוקח שבועות או חודשים עד שמוצאים את ההתאמה הטובה ביותר. עד שזה יקרה, השתמשו בדייטים כהזדמנות להכיר אנשים חדשים, ללמוד יותר על עצמכם ופשוט להעריך את מה שמתרחש כעת. זה עלול לקחת קצת זמן, אז אל תתייאשו ואל תוותרו מוקדם מדי.

מוגש מטעם: שובבים