מידות בגדים
חשוב לדעת מה המידות שלכם באופן מדויק, כדי שתוכלו למצוא את הבגדים המתאימים לכם ביותר. לא משנה אם אתם קונים שמלה לאירוע או חולצות פולו לגברים , כל פריט לבוש מגיע במידה אחרת, ובגלל שאתם לא יכולים למדוד אותו פיזית לפני ביצוע הרכישה, כדאי שתמדדו את עצמכם ותוודאו בטבלת המידות שהמידה שאתם בוחרים היא הנכונה לכם. מדדו את היקף האגן והמותניים, את אורך הרגליים שלכם וכדומה. לחילופין, אתם יכולים לבדוק את המידות של בגדים אחרים שרכשתם ולהסתמך על זה. ברגע שתבינו את המידה שלכם ושל הבגד המיועד במדויק, תוכלו למנוע מעצמכם את התהליך המבאס של להחזיר בגדים קטנים או גדולים מדי.

1 צפייה בגלריה
בגדים אונליין
בגדים אונליין
בגדים אונליין
(צילום: FREEPIK)

הרכב הבד והחומרים
בדרך כלל אפשר לראות היטב איך בגדים שונים נראים באתרי אונליין, אבל מה לעשות שתמונות לא תמיד משקפות את המציאות במדויק, ואתם הרי לא יכולים למשש את החולצות פיזית. לכן בדרך כלל לצד הפריטים השונים יהיה מפורט לכם מה הרכב הבד ושאר החומרים של הבגד. סוג הבד יכול להשפיע על התחושה שלו על העור שלכם, על ההתאמה שלו לגוף וגם על הדרך שבה תכבסו את הבגד. כל אלה יכולים להשפיע על הבחירה שלכם, לכן כדאי לקרוא את הפרטים השונים ולקבל החלטה בהתאם.
הנחות ומבצעים
אחד הדברים הכי כיפיים בקניות בגדים באונליין הוא שיש הרבה מאוד מבצעים והנחות שונים שאתם יכולים לנצל וכך לחסוך הרבה מאוד כסף. כנסו לאתר וחפשו איזה פריטים מוצעים במחיר נמוך יותר, בדקו אם יש חגים או מועדים מסוימים בהם הולך להיות סייל ועוד. כך תוכלו להרוויח מוצרים איכותיים, כמו נעלי מותגים, חולצות פולו לגברים ואקססוריז ייחודיים במחירים ללא תחרות.
לשים לב לצבעים
תמיד צריך לזכור שהצבעים שמוצגים על המסך יכולים להיות שונים מהצבע שיהיה לפריט בפועל. לכל אחד מאיתנו יש הגדרת צבעים אחרת במסך המחשב, וגם התאורה יכולה להיות בעלת השפעה על איך שהצבע נראה בעינינו. לכן אם אתם קונים בגד אך ורק בגלל הצבע שלו ולא שום סיבה אחרת, חשוב שתדעו שיכול להיות שמה שתקבלו לא יהיה בדיוק כמו שדמיינתם. מצד שני, לפעמים הצבע יפתיע אתכם לטובה!
לבדוק את מדיניות המשלוחים וההחזרות
לפני שאתם מוסיפים בגדים אל סל הקניות שלכם, כדאי שתביטו על מדיניות המשלוחים וההחזרות של החנות. אין מה לעשות, לפעמים בגד שהיה נראה נפלא באתר ייראה קצת פחות טוב עליכם, ואתם תרצו להחזיר אותו ולקבל החזר כספי. לחילופין, יכול להיות שתרצו פשוט להחזיר לחנות ולהחליף את הבגד באחד במידה גדולה או קטנה יותר. לכן חשוב שתדעו מה האופציות שעומדות לרשותכם, איזה הגבלות קיימות ומה אתם תצטרכו לעשות כדי שתוכלו להחזיר בגדים בקלות וללא סיבוכים.
לסיכום
לסיכום, קניית בגדים באינטרנט היא בעלת יתרונות רבים, אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם מוסיפים פריטים לסל הקניות. באופן זה תוכלו לקבל פריטים שמתאימים לכם יותר, ובהמשך תוכלו גם לחסוך ולהרוויח!

מוגש מטעם ברנדיז