כל מי שביקר בשנים האחרונות בראשון לציון, יכול היה לראות מיד, שהעיר עוברת תהליכי פיתוח מואצים באזורים שונים שלה. במערב העיר, שם יש קרקעות רבות פנויות, בגבול עם בת ים וחולון, בחלק הדרומי של העיר המוביל אל ערי השפלה וכן באזור מזרח העיר הגובל עם צריפין ובאר יעקב. גם בתוך העיר עצמה, אפשר לראות תנופת בנייה משמעותית, הן של שכונות מגורים, הן של מרכזים מסחריים, מבני משרדים, קניונים ועוד.
אנחנו בחברת קליימקס נדל"ן מחזיקים ברשותנו קרקע בראשון לציון המיועדת למכירה. אנו מזמינים משקיעים פוטנציאליים לפנות אלינו ולקבל מידע והצעות מחיר. זה הזמן להיכנס ולהשקיע ברכישת קרקעות בראשון לציון וליהנות מתשואה משמעותית.

1 צפייה בגלריה
רכישת קרקע להשקעה
רכישת קרקע להשקעה
רכישת קרקע להשקעה
(צילום: climaxgrp.co.il)

מדוע זה הזמן לחפש קרקעות להשקעה בראשון לציון
ישנן 4 סיבות עיקריות מדוע משתלם להשקיע בראשון לציון באופן כללי ובפרט למה דווקא עכשיו.
סיבה ראשונה – הגירה חיובית אל העיר, הן מיישובי הסביבה (בת ים, חולון, תל אביב, רחובות ועוד) והן מיישובים מרוחקים יותר.
סיבה שנייה – עלייה ברמת התעסוקה בעיר. במהלך השנים, בזכות תהליכי הפיתוח שחוותה העיר, הרבה מאוד חברות וארגונים העבירו את המרכזים שלהם לראשון לציון. כמו כן, נפתחו בעיר קניונים, מרכזים מסחריים ומקומות תעסוקה אחרים.
סיבה שלישית – רמת החיים בעיר עלתה באופן משמעותי במהלך השנים, דבר שבא לידי ביטוי בחינוך, תרבות, ניקיון, ביטחון ועוד. אלו דברים שמושכים תושבים ובעלי עסקים.
סיבה רביעית, העיר ממוקמת בנקודה מרכזית מבחינה תחבורתית. עורקי תחבורה ראשיים (כביש 4, כביש 20), תחנות רכבת וכן העיר אמורה ליהנות בשנים הקרובות מפרויקט הרכבת הקלה. זה יאפשר תנועה הרבה יותר זורמת בתוך העיר ואליה. לפרויקט זה, צריך לחבר את פרויקט תמא 70 ראשון לציון.
מה זה פרויקט תמ"א 70 ואיך תוכלו ליהנות ממנו?
פרויקט תמ"א 70, זו תוכנית מתאר ארצית המיועדת למרחב מערכת המטרו שאמורה להיבנות במטרופולין של תל אביב. המדינה היא היזמית והמקדמת של התוכנית. הושקעו בה מילארדי דולרים והמטרה, היא לפתח את הרכבת הקלה שתעבור בערים שונות סביב תל אביב וכן את כל האזור סביב תחנות הרכבת והמסלול שלה.
ראשון לציון, כאמור, היא אחת הערים בהן הרכבת תעבור. אנחנו בחברת קליימקס משווקים קרקעות להשקעה בראשון לציון בצפון מזרח העיר, צמוד לשכונות הקיימות. שם אמורות להיבנות, כחלק מהתוכניות, שכונות חדשות עם אלפי יחידות דיור. באופן טבעי, לצד יחידות אלו גם ייבנו מוסדות חינוך, מוסדות בריאות, מרכזים מסחריים ועוד.
היום, הקרקעות נמצאות בהליך ראשוני של הפשרה, המחיר שלהן נמוך באופן יחסי. אך הוא יעלה ברגע שהפרויקט יסתיים.. בכל העולם קרקעות ליד תחנות מטרו נחשבות יקרות יותר. הרכבת מאפשרת ניידות גבוהה בתוך העיר ואל מחוצה לה. כמו כן, היא מאפשרת להימנע מהצורך להחזיק ולהשתמש ברכב פרטי מה שמונע פקקים, עומס, שחיקה של האזור, ושומר על הסביבה נקייה יותר.
אם אתם רוצים להשקיע בקרקע במחיר נמוך וליהנות מפוטנציאל רווח גבוה בעתיד, זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו בחברת קליימקס, נשמח לספק לכם מידע על פרויקט תמ"א 70 ולהציג בפניכם את הקרקעות שעומדות לרשותנו למכירה.

מוגש מטעם climaxgrp