הגעתם לאזור המרכז יחד עם הילדים ואתם מחפשים רעיונות לבילוי מהנה ומגבש? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון. ריכזנו עבורכם כמה הצעות של אטרקציות במרכז שתוכלו לעשות יחד עם כל המשפחה, ולחזור הביתה עייפים אך מרוצים מפעילויות מעשירות וחווייתיות במיוחד.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

פארק אוטופיה בקיבוץ בחן

אם אתם מגיעים מאזור הצפון לכיוון המרכז, אתם מוכרחים לעשות עצירה בפארק אוטופיה הקסום שנמצא בקיבוץ בחן בשרון. הפארק מציע למבקרים ליהנות מסיור בגן בוטני מדהים ומיוחד בו תמצאו מבוכים עשויים מצמחיה חיה, בעלי חיים מיוחדים, יער גשם טרופי, מופע מזרקות מקסים ועוד המון פעילויות מדליקות שילדים יאהבו במיוחד.
הפארק מציע לכם חוויה לימודית של פלאי הטבע, כולל פארק סחלבים עצום בגודלו המכיל עשרות אלפים של סוגי סחלבים שונים. כיוון שהפארק מקורה בכל שטחו, ניתן לבקר בו בכל ימות השנה ללא תלות במזג האוויר.

מוזיאון הילדים הישראלי

מחפשים הצעות של אטרקציות במרכז שהיא גם מהנה וגם בעלת ערך עבור הילדים? אם כך אסור לכם לפספס את הביקור במוזיאון הילדים הישראלי בחולון. המוזיאון מציע מגוון ענק של פעילויות לילדים ולמבוגרים, ולכן הוא מומלץ במיוחד למשפחות שמחפשות אחר בילוי משפחתי מגבש וחווייתי יחד.
הפעילויות שמות דגש על החלק האקטיבי שהמבקרים ייקחו במהלך הסיור במוזיאון, כך שבכל הסיפורים המעניינים שניתן למצוא במוזיאון תוכלו להרגיש בעצמכם את העלילה כאילו הייתם חלק ממנה. כל הפעילויות מתאימות לגילאים של שנתיים וחצי ומעלה.

מתחם טיפוס בתל אביב

אתם מכורים לאתגר הנינג'ה שמשודר בטלוויזיה? ילדכם חולמים על השתתפות בתוכנית? צאו מהשגרה ולכו לחוות את קיר הטיפוס המטורף שמחכה לכם בתל אביב. איי קליימב הינו מתחם טיפוס הגדול ביותר בארץ עם קיר ענק בגובה 18 מטר שמחכה שיצלחו אותו.
קיר הטיפוס מציע מגוון של מסלולים המיועדים למטפסים מתחילים וגם מטפסים מתקדמים, וגם לאלו שמעולם לא חוו את אתגר הטיפוס ורוצים לנסות בפעם הראשונה בחייהם. במתחם יש גם קיר טיפוס ייעודי לילדים, כך שגם הם יכולים להתנסות בחוויית הטיפוס עם אתגרים מדליקים ומהנים במיוחד.

הפרדס הקסום

חוויה כפרית שתחבר אתכם לטבע מחכה לכם בכפר מעש, עם פרדס קסום מלא חוויות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה. בפרדס תוכלו לבצע קטיף עצמי של מגוון פירות הדר טעימים, ובנוסף גם לקבל סיור מודרך עם הסברים וטיפים הנוגעים לגידול ולקטיף של הפירות.
במתחם הילדים יוכלו ליהנות בנוסף גם מפינת ליטוף של ארנבים, גדיים, עיזים, שרקנים, תוכים ועוד חיות מתוקות, פינת יצירה, משחקייה ענקית, אפייה של פיתות, טרמפולינות ועוד המון אטרקציות מדליקות.

אטרקציות נוספות שכדאי לנסות

אם הגעתם לאזור המרכז ובא לכם לעשות אטרקציה מהירה שגם הילדים יאהבו, תוכלו ללכת אל חדרי בריחה או מתחמי משחק מתקדמים המציעים משחקים של לייזר טאג, מציאות מדומה ועוד מגוון אטרקציות אינטראקטיביות.