מקומות אלו לרוב יתאימו למסיבות רווקות שבהן יש כעשרה בנות ומעלה. יצאנו לבדוק עם פורטל קרמל מהם המקומות המוצלחים למסיבת רווקות ואילו רעיונות מומלצים יש כיום לתכנון מסיבה מושלמת. מיקום למסיבת רווקות מוצלחת כאשר אנו מתכננות מסיבת רווקות, אנו למעשה מחפשות מקום מומלץ למסיבת רווקות שיתאים בדיוק לצרכים שלנו. הצרכים לרוב כוללים את מספר הבנות וכמות השעות של המסיבה. כמו כן, אנו מחפשות מקום בטווח מחירים שיתאים לסכום הכסף שאספנו מכל הבנות. מומלץ לעשות כבר בהתחלה רשימה של מספר מקומות שאהבתן, להתקשר ולבחון אל מול התקציב. סביר שלאחר הבדיקה תגיעו לשני המקומות שהכי מתאימים לאופי המסיבה, כמות הבנות והתקציב שברשותכן. כמו כן, ניתן לערוך את מסיבת הרווקות גם במקומות בטבע שיעלו לכם פחות כסף.
1 צפייה בגלריה
פורטל קרמל
פורטל קרמל
פורטל קרמל
(צילום: FREEPIK)
אילו רעיונות נהוג לעשות במסיבת רווקות? אז כולנו יודעות שבמסיבת רווקות יש מוסיקה, אוכל טוב ואלכוהול, אך מה מעבר? מומלץ לדאוג להפעלות שינעימו את זמנכן, יכירו בין הבנות שחלקן חברות של הכלה, אך לא מכירות בניהן ובעיקר יעשו שמח לכלה שעוד מעט תתחיל את חיי הנישואין שלה. אז הנה מספר רעיונות למסיבת רווקות בלתי נשכחת שאתן חייבות להכיר. • מסיבת רווקות בים – מי שאוהבת את הים והחתונה שלה היא בשיא הקיץ, תוכל ללא ספק לחגוג את מסיבת הרווקות בים. ניתן כיום להשכיר אוהל למסיבת רווקות ולהתקין אותו באזור המסיבה. • משחקי שתייה – משחקי שתייה הם כבר חלק בלתי נפרד ממסיבות הרווקות ומשלבים אותם בצורה נהדרת במשחקים שכולנו מכירות כמו בינגו, חידון ונחש מי. לרוב מי שתסיים את הערב שתויה זו תהיה הכלה וזו בדיוק ההיפרדות מהרווקות שהיא חיפשה. • אוכל טוב – אוכל טוב במסיבה הוא חובה ולכן ההמלצה היא להשקיע בחלק הזה. תוכלו להזמין אוכל ממספר מקומות, להזמין קייטרינג או להזמין מגשי אירוח. אם התקציב דל, תוכלו במקום לחלק את ההכנה כך שכל משתתפת תכין משהו ותביא איתה. • אטרקציה מובילה – כיום נהוג להזמין אטרקציה עבור המשתתפות. זה יכול להיות דראג קווין, קוראת בקפה, סדנת ריקודי בטן, סדנת אפייה, סדנת טוורקינג למסיבת רווקות ועוד מגוון רחב מאוד ועצום של אטרקציות מצוינות שיהפכו את הערב למצחיק במיוחד.
לסיכום, אין חוקים למסיבת רווקות, אך ההמלצה הכי גדולה היא לחשוב מה הכלה הייתה רוצה. יש לזכור שאנו רוצים לשמח אותה ולכן עלינו לחשוב על כל אטרקציה וכל חלק בתכנון. יש כיום מגוון מאוד רחב של אפשרויות, תוכלו גם אתם להיכנס לפורטל קרמל ולבחור את האטרקציות שהכי אהבתן.