כרטיסי SIM בינלאומיים מיועדים לנוסעים שרוצים להשתמש בטלפונים שלהם בחו"ל מבלי לדאוג לגבי חיובי נדידה וחיובי נתונים. הם גם מושלמים עבור אנשים שנוסעים לעתים קרובות לחו"ל או כאלה שיש להם נסיעות עסקים מחוץ לארץ מולדתם.
כרטיסי SIM בינלאומיים עוזרים לכם להיות מחוברים בזמן נסיעה. הם מאפשרים למשתמשים לבצע ולקבל שיחות והודעות טקסט מארץ הולדתם, כמו גם להשתמש בשירותי נתונים כגון אינטרנט, דואר אלקטרוני ומדיה חברתית. כרטיסי סים בינלאומיים הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם הפכו לזולים יותר וקלים יותר להשגה דרך ספקים כמו וורלד 8.

כרטיס SIM של וורלד 8

כרטיסי סים בינלאומיים הם הפתרון המושלם למטיילים. כרטיס SIM של וורלד 8 הוא דרך חדשה להישאר מחובר בזמן נסיעה. הוא מאפשר למשתמשים לשוטט בינלאומי ולבצע שיחות ולהשתמש בנתונים מבלי לשלם דמי נדידה יקרים.
כרטיס הסים הבינלאומי הוא הטרנד האחרון בטלפונים ניידים, בעוד שהוא קיים כבר כמה שנים, הוא סוף סוף צובר תאוצה. כרטיס ה-SIM הבינלאומי מאפשר לך להשתמש במספר הטלפון שלך ברחבי העולם מבלי לשנות את מספרך או לדאוג לעמלות נדידה יקרות.
1 צפייה בגלריה
כרטיס סים של וורלד 8
כרטיס סים של וורלד 8
כרטיס סים של וורלד 8
(צילום: FREEPIK)

מה כל כך מיוחד בכרטיס של וורלד 8?

מדובר בכרטיס סים שמאפשר שימוש בסלולרי בעלות זולה מאוד שיחסוך לכם המון כסף. תוכלו להשתמש בו למטרות שליחת הודעות וואטסאפים, גלישה באתרים וברשתות החברתיות והוצאה וקבלת שיחות. בנוסף הכרטיס תקף לארבע שנים מרגע הפעלתו ותוכלו להשתמש בו בכל מדינה ומדינה. כך שאם נשארה לכם יתרה, תוכלו להשתמש בו בנסיעה הבאה שלכם מבלי להצטרך לקנות כרטיס חדש.

איפה אפשר לרכוש כרטיס סים של וורלד 8?

אם אתם נוסעים לחוץ לארץ בקרוב והחלטתם להתחדש בכרטיס SIM של World 8 תוכלו לרכוש אותו דרך אתר האינטרנט של החברה או באחד מסניפי הדואר הפרוסים ברחבי הארץ.

כמה עולה כרטיס סים של וורלד 8?

העלויות של כרטיס סים וורלד 8 אינן גבוהות במיוחד, מדובר במחיר זול משמעותי מהמחירים שמציעות חברות הסלולר. לדוגמה תוכלו ניתן לרכוש כרטיס סים ב 60 שקלים בלבד ותקבלו חבילה של 80 דקות שיחה + 80 סמסים לכל העולם וחבילת גלישה של 1GB. בהחלט מדובר במחיר סופר משתלם לכל אחד.
מוגש מטעם: כרטיס סים של וורלד 8