מקומות עבודה רבים בוחרים להציע לעובדים שלהם שירות של הגשת אוכל בזמן העבודה. בין אם מדובר במספר ארוחות ביום ובין אם מדובר בארוחה אחת ספציפית, בדרך כלל, הכוונה לארוחת צהריים, מן הסתם.
מקומות עבודה מעניקים אופציה זו לעובדים שלהם, מתוך הבנה שכך הם מתגמלים את העובדים בצורה יפה, כך הם יכולים לספק להם שירות ייחודי אשר יחסוך להם לא מעט זמן וכסף, וכן זה יכול לאפשר להם להכיר טוב יותר את העובדים מסביב, האנשים איתם הם מבלים חלק גדול במהלך שעות היממה.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
מן הסתם, לכל מקום עבודה יש כמה וכמה אפשרויות כיצד לספק שירות לעובדים שלהם. בין אם מדובר, בשירות שהמקום מספק בעצמו ובין אם מדובר בשירות שניתן על ידי גורמים חיצוניים דרך מקום העבודה. חשוב להדגיש, גם כשהמקום מספק את השירות בעצמו, זה בדרך כלל נעשה על ידי ספק חיצוני שמתמחה בכך, קרי חברה מקצועית.
לפני שאנחנו נציג את האופציות השונות, הרי שאנחנו רוצים להמליץ לכם על חברת קייטרינג מאמא לחברות ולמוסדות, חברה מקצועית שמספקת כבר שנים רבות שירותים לעסקים בסדרי גודל שונים, על פי תפריטים שנקבעים ביחד עם מקום העבודה. החברה מספקת תפריטים כשרים כמובן, איכותיים, מנות אשר עשויות מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שיש.

מה הדרך הכי נכונה לספק אוכל לעובדים בחברה?

כאמור, יש כמה וכמה אופציות כיצד לספק אוכל לעובדים שלנו. צריך להדגיש כאן נקודה משמעותית.
זה לא חובה לספק אוכל בכל מצב ובכל תנאי, החוק לא מחייב זאת. הוא כן מחייב לאפשר הפסקת אוכל וכן בתנאים מסוימים של עבודה, צריך גם לספק אוכל, אך זה לא מחייב שכל מקום עבודה יעשה זאת, בכל מצב.
האפשרויות הקיימות מלבד שירותים של חברת קייטרינג מוסדי הן, כרטיס מיוחד דרכו אפשר להזמין ארוחות במסעדות ובחברות שונות. אפשר לעשות את זה על בסיס יומי, כאשר התשלום הוא פר יום, שבוע או חודש. כמובן שאפשר לשלם עם הכרטיס רק במקומות ספציפיים.
אפשרות אחרת, מלבד קייטרינג מוסדי, הוא חשבון הוצאות קבוע בו יכול העובד להשתמש ולהחליט היכן הוא רוצה לאכול. כך נהוג לעשות במשרדים יוקרתיים לרוב.