כוכבי סטנד אפ, כבר מזמן לא מגיבים את עצמה לבמה. רבים מהם הפכו לשחקנים, שחקו בסדרות, סרטים ואפילו קיבלו תכניות משלהם. אם אתם נהנים ממופעי הסטנד אפ שלהם, אל תרשו לעצמכם לפספס את סדרות הטלוויזיה שלהם בשום פנים ואופן.
יס מן
חנוך דאום הוא מולטי טאלנט: עיתוני, סופר, קומיקאי ואפילו שחקן טלוויזיה. הוא נחשב גם לאחד מאושיות הרשת הפופולאריות ביותר. לאחרונה עלתה תכנית דוקו ראליטי בהנחייתו ב yes - בשם יס מן בו הוא מוביל תכנית הכוללת את קותי סבג, נועה ירון ובעלה יובל דיין, אלברט אסקולה ומור חן. הפורמט מחייב את המשתתפים לומר "כן" לדברים שהם בוחרים בד"כ לומר "לא" במטרה לזאת מאזור הנוחות שלהם.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )
משיח
אודי כגן פרץ לתודעה בתכנית הרשת משיח לאחר שאף גוף שידור לא רצה לשדר אותה. הוא צמח דרך הקהל ובסופו של דבר הגיע להיות דמות מפתח בארץ נהדרת במספר עונות. לאחר הצלחת מופע הסטנד אפ שלו והדמויות שעשה בארץ נהדרת, הוא חזר אחורה, והפעם העלה עונה חדשה של משיח בטלוויזיה. משיח שייכת לז'אנר המוקומנטרי. משיח הוא זמר שהצליח בעבר (כמו אדם) אבל כיום הוא מנהל אורחן כושל. במקביל הוא מנסה לחזור לתודעה ולשיר שוב. משיח הוא אחת הדמויות הגרוטסקיות המצחיקות ביותר שנראו בטלוויזיה. בעונת הטלוויזיה כגן בנה סביבות צוות נהדר הכולל את דנה איבגי, אבי קושניר ואחרים. שדרוג משמעותי לעונה הראשונה ששודרה ביוטיוב.
צומת מילר
אדיר מילר נחשב כבר שנים לסטנדאפיסט המבוקש ביותר בישראל. למופע שלו צריך להזמין כרטיסים מראש. אין מי שלא מכיר את רמזור. הסדרה שיצר ביחד עם רן שריג, לא רק שקבלה עונה אחת בגרסה אמריקאית, אלא גם זכתה באמי הבינלאומי. לאחר שתם זמנה של רמזור, אדיר מילר לא חיכה זמן רב ועלה עם הסדרה "צומת מילר" סדרה כאילו על עצמו בדומה ל"תרגיע" של לארי דיוויד. מילר לא היה הראשון לעשות זאת בארץ. רן שריג עשה זאת לפניו, אבל "צומת מילר" בהחלט נחשב לסדרה המוצלחת ביותר בז'אנר.
לצבי יש בעיה
לאחר שפרש מהנחיית "כוכב נולד" צביקה הדר נעלם מעור הזרקורים. הוא נאלץ להמציא את עצמו מחדש ועשה זאת די בהצלחה עם הסדרה "לצבי יש בעיה". בדומה לאדיר מילר, מדובר בסדרה כאילו על עצמו. הדר מתעמם בה לא מעט משקעים מהעבר שלו, כמו למשל כישלון תכנית האירוח שלו "שישי שואו" משנות התשעים שלא מספיקה לרדוף אותו.