חנוכה הוא החג האהוב ביותר על ילדים והורים. המגוון הרחב של ההופעות וההפקות הרלוונטיות בעיקר עבור ילדים ובני נוער, הופכת את החג לאטרקטיבי מאוד ומסייעת להורים רבים להעביר את ימי חופשת החג בנעימים, יחד עם ילדיהם. בכל שנה המופעים אטרקטיביים ומיוחדים יותר ובכל שנה ישנה תחרות גדולה בין הכוכבים והטאלנטים הידועים כיום על לב הקהל. כבר בשלב זה של השנה, חשוב מאוד לברר את כל מה שניתן לדעת על מופעי חנוכה, על מנת להיערך בהתאם למופעים שבהם תרצו לבקר ולהתעדכן בזמן שבו מתחילה מכירת הכרטיסים, על מנת להבטיח את מקומכם במופעים שבהם תרצו לצפות.
מופעי חנוכה 2019- יש למה לצפות
כמובן שבלב המופעים עתידים לככב הפסטיגל והפסטיבל, בהם יככבו מיטב כוכבי הילדים והנוער. כדאי מאוד להתעדכן לקראת חנוכה בהפקות הללו ולבחון את כלל המשתתפים בהם, על מנת להחליט האם מדובר במופע שכדאי לכם לבקר בו, האם הוא רלוונטי עבור הילדים שלכם ועוד. מעבר להפקות הגדולות הללו שמאפיינות את חג החנוכה, ניתן למצוא מגוון רחב של הצגות ילדים. כך לדוגמא: ידוע שכוכבי הילדים המוכרים והפופולאריים ביותר כגון: מיכל הקטנה, יובל המבולבל, דוד חיים ומיקי, מפיקים בכל שנה הצגות מיוחדות ומרהיבות עבור ילדים. לכן, גם בחנוכה 2019 ניתן לצפות להצגות מיוחדות של יובל המבולבל, בשיתוף עם כוכבי ילדים שונים, הצגות של מיכל הקטנה וכמובן של מיקי כוכבת הילדים. כמובן שגם בחנוכה הזה יערכו הצגות של כוכבי ילדים כגון: מני ממטרה, רינת גבאי, רוני דלומי, טל מוסרי ועוד. עדי ביטי ככל הנראה תככב במחזמר חדש של בת הים בחנוכה ובהחלט שווה לצפות.
פסטיגל 2019
פסטיגל 2019 יכלול בו לא מעט טאלנטים כגון: עדן בן זקן, נועה קירל, יהונתן מרגי, איתי לוי, אנה זק, אליאנה תדהר, דניאל עמית, קווין רובין, אוראל צברי, אבי קורניק, אייל שכטר ואפילו צביקה פיק. הפסטיגל יקרא:"Play פסטיגל"- מתחברים לחיים האמיתיים. למד כוכבי הענק שישתתפו בפסטיגל השנה, יהיו גם כוכבי רשת וכוכבים אשר פחות מוכרים לקהל. הפסטיגל יוקדש לעולם הגיימינג והעולם הווירטואלי אשר מציע חשיפה גם לאנשים שלא התפרסמו בשל היותם שחקנים מוכרים, זמרים מוכרים ועוד. העלילה כולה תתחולל בתוך משחק וירטואלי, כאשר גיבורי המשחק יצטרכו להתמודד במציאות האמיתית על ידי הורדת המשקפיים הווירטואליים. הפסטיגל יגיע השנה לתל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה. כדאי להתעדכן בהטבות שונות הנוגעות לכרטיסים בפסטיגל על מנת לרכוש את הכרטיסים הרלוונטיים עבורכם במחיר מוזל.
הצגות חדשות בחנוכה 2019
ישנם כמה הצגות חדשות שיעלו בחנוכה 2019, הראשונה שבהם היא: שלמה המלך ומלכת שווא. כוכבי ההצגה הם לא אחרים מאשר רינת גבאי וגיא זוארץ ומלבדם, יופיעו בהצגה טיטי איינאו, עודד פז ושחקנים נוספים. עלילת המופע תעסוק בסיפורו של שלמה המלך החכם באדם ובסיפור האהבה שלו עם מלכת שבא. על הפקת המופע אחראי דורון מור והוא עתיד להמשך כשעה ו40 דקות. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 3 ומעלה.
הצגה נוספת שתעלה היא רובין הוד בה ישחקו רן דנקר כרובין הוד, שלומי קוריאט בתפקיד השריף ועוד. מדובר על מופע שיגולל את סיפורו המוכר של רובין הוד, עם טוויסט מעניין שיעניקו השחקנים המוכשרים להצגה. אין ספק שכדאי להתעדכן במכירת הכרטיסים למופע הנ"ל, במקומות שהוא עתיד לעלות ובזמנים.
מופעי חנוכה הולכים להיות הדבר החם ביותר ולכן, שווה מאוד לעקוב אחרי המופעים השונים באתר קצת תרבות https://www.kzat-tarbut.com , וכך להבטיח את מקומכם בזמנים שמתחילים להימכר כרטיסים למופעים הללו.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )