מה שפחות יודעים הוא שלשמש הרותחת יש גם השפעה משמעותית על עור הפנים שלנו. החום העודף והלחות משפיעים על העור, מביאים אותו לייצור עודף של שמן, סותמים את הנקבוביות ויכולים בין היתר להביא לאלרגיות, כוויות, אקנה וכמובן פיגמנטציה.
לכן, בתקופת הקיץ חשוב מאוד לשמור על שגרת טיפוח שמתאימה לעונה החמה. מקרם עיניים ועד קרם הגנה, זו שגרת הטיפוח שכדאי לכם לאמץ בקיץ הקרוב.
בראש ובראשונה - קרם הגנה קרם הגנה חייב להיות חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח בקיץ. יש לבחור בקרם הגנה המותאם לפנים, ולמרוח אותו לפני כל יציאה מהבית, גם אם אתם רק הולכים ברחוב. חשוב לבחור בקרם עם רמת הגנה SPF 30 ומעלה. כמו כן, חשוב לשים את הדגש על אזורים רגישים בפנים, כמו אזור העיניים.
1 צפייה בגלריה
FOREVER
FOREVER
FOREVER
(צילום: FOREVER)
קרם לחות הרבה אנשים חושבים שבגלל שהלחות בקיץ גבוהה מאוד, אין צורך להשתמש בקרם לחות בקיץ. זו טעות - גם אם העור שלכם מרגיש שומני ומזיע בקיץ, קרם לחות הוא מאסט גם בעונה זו. קרם לחות מסייע לשכבה החיצונית של העור, שנפגעת מזיהום אוויר וכימיקלים. חשוב להתאים את הקרם לסוג העור - אם העור שלכם שומני, נסו להשתמש בקרם קליל במרקם ג'ל. כדי לשמור על הזנה מיטבית של העור ניתן גם למרוח מסכת לחות מדי לילה שתזין את העור במהלך השינה ותעזור לכם לקום עם עור רענן מדי יום.
טיפוח עיניים העיניים שלנו רגישות מאוד לשמש וכל אזור העיניים יכול להיפגע בעונה החמה. לכן, יש לתת דגש על אזור העיניים בשגרת הטיפוח. חשוב להשתמש בקרם עיניים שמתאים לסוג העור ולמרוח מדי יום מתחת לעין כדי למנוע נפיחות ועיגולים שחורים. כפי שציינו, יש למרוח גם קרם הגנה באיזור העיניים, כדי לנסות למזער את הופעתם של קמטים ועור רפוי באזור זה. לבסוף, אל תשכחו להרכיב משקפי שמש בכל פעם שיוצאים לשמש, כדי לעזור לעיניים לקבל עוד שכבת הגנה מקרני השמש המזיקות.
פילינג מומלץ למרוח פילינג לפנים לפחות פעמיים בשבוע בתקופת הקיץ, במטרה להסיר לכלוך עודף ושומן מהעור. אם אתם בעלי עור שומני, ההמלצה הזו אפילו חשובה יותר, שכן הפילינג יעזור לפתוח את הנקבוביות שנסתמו וכך למנוע הופעה של אקנה. חשוב להתאים את הפילינג לעור הפנים ולעסות אותו בעדינות לתוך העור בתנועות מעגליות.
איפור קליל ומופחת בקיץ כדאי לנסות ולהפחית את כמויות האיפור על העור. מעבר לזה שזה לא נעים להזיע עם איפור כבד על הפנים, איפור מונע מהפנים לנשום וכן סותם נקבוביות. לכן, מומלץ לבחור באיפור קליל בלבד, כזה שלא מכביד על הפנים. העדיפו לבחור במוצרים טבעיים שישמרו על העור רענן ולא יכבידו עליו.
השתמשו במוצרי אלוורה לג'ל אלוורה יש יתרונות נהדרים לתקופת הקיץ והוא יכול להיות החבר הכי טוב שלכם בעונה החמה. אלוורה מכילה אינספור רכיבים טבעיים חשובים, ביניהם ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד, ושימוש בה יכול לסייע בכמה היבטים.
ראשית, אלוורה יכולה לעזור לכם במידה ונשרפתם בשמש. הג'ל הקריר ידוע ביכולותיו להרגיע את העור ולעזור לו להחלים מהר יותר גם אם שכחתם למרוח קרם הגנה. בנוסף, אלוורה יכולה להיות נהדרת גם כקרם עיניים. היא מוסיפה לחות ומפחיתה אדמומיות מסביב לעיניים. לבסוף, אלוורה יכולה לפתור גם בעיות נוספות הקשורות לקיץ, כמו עור יבש או מגורה - היא מזינה את העור, מרגיעה אותו, יכולה לתפקד כקרם לחות לפנים ועוזרת למנוע אקנה!