הפנטהאוז, הממוקם מול מרכז עזריאלי ראשון לציון, מציע נוף פנורמי מרהיב הנשקף מחלונותיו הגדולים. עיצוב הפנטהאוז נעשה בהתאמה אישית לבעליו, תוך דגש על מרחבים פתוחים ומוארים, שילוב של גוונים בהירים וחומרים טבעיים המעניקים תחושה של טבע וחמימות.
מאיה קדם עיצבה את הפנטהאוז בראשון לציון תוך שימת דגש על יוקרה, פונקציונליות וזרימה חופשית של החללים. העיצוב כלל מספר אזורים מרכזיים שכל אחד מהם מציע גישה ייחודית ואישית לעיצוב המודרני:
הסלון: החלל המרכזי של הבית. הסלון תוכנן כמרחב פתוח ומואר במיוחד עם קירות מזגגים גדולים המאפשרים תפיסה פנורמית של הנוף העירוני. ריהוט בסגנון מודרני ונקי, כולל ספות מעוצבות ושולחנות קפה מינימליסטיים, משלב את השימוש בגוונים חמים וחומרים טבעיים שמוסיפים תחושת חמימות וביתיות.
המטבח: המטבח, לב הבית, משקיף לסלון ומעוצב בקווים נקיים ומודרניים, עם דגש על פונקציונליות. השימוש במשטחי עבודה מאבן טבעית וארונות בגוונים אפורים ושחורים מעניקים מראה עכשווי ויוקרתי. התכנון כלל אי עבודה מרכזי ומכשירי חשמל משולבים המאפשרים נוחות מקסימלית בבישול ובאירוח.
חדרי השינה: חדרי השינה עוצבו כחללים מזמינים ונעימים, עם שימוש בצבעים רכים וריהוט פונקציונלי שמקדם שינה טובה ומנוחה. כל חדר מצויד בשטיחים רכים, תאורה עדינה ומיטות גדולות עם מזרנים איכותיים.
האמבטיות: האמבטיות תוכננו להציע יוקרה ונוחות, עם שימוש בחומרים עמידים ומעוצבים כמו אבן טבעית וקרמיקה מבריקה. העיצוב כלל גם פתרונות אחסון מתוחכמים ותאורה משולבת המעניקה אווירה של ספא פרטי.
כל אחד מהחללים בפנטהאוז מדגים את יכולתה של מאיה קדם ליצור עיצוב שהוא לא רק יפה ומעורר השראה אלא גם פונקציונלי ונוח לשימוש היום יומי.

2 צפייה בגלריה
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה גונן
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה גונן
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה קדם
(צילום: אלעד גונן)

שביעות רצון הלקוחות מפרויקט הפנטהאוז בראשון לציון משקפת את המקצועיות והדייקנות שמאיה קדם משלבת בכל פרויקט. הדיירים בפנטהאוז זה מביעים התלהבות רבה מהעיצוב המודרני והאלגנטי של הדירה, המשלב בין פונקציונליות ליופי, תוך שמירה על נוחות מרבית. ההתאמה האישית של העיצוב לצרכיהם ולאורח החיים שלהם הופכת את חווית המגורים למושלמת.
הלקוחות מעידים שכל פרט ופרט בבית נבחר ותוכנן בקפידה, מה שמאפשר להם להנות מבית שלא רק נראה כמו שחלמו, אלא גם מתפקד בצורה הטובה ביותר עבורם. הם מרגישים שהבית משדר חמימות ומזמין, וכל זאת בזכות עבודתה המיומנת של מאיה.
2 צפייה בגלריה
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה גונן
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה גונן
עיצוב פנטהאוז מודרני - מאיה קדם
(צילום: אלעד גונן)
פרויקט זה מדגים את היכולת של מאיה קדם לשלב בין טרנדים עכשוויים לבין צרכים אישיים ותפקודיים של הלקוחות, תוך יצירת חלל שהוא גם יפהפה וגם נוח לחיי היום-יומיים. כל זאת מבטיח שהבית לא רק יראה טוב, אלא ישרת את בעליו לשנים רבות.
אם גם אתם מעוניינים להביא לביתכם את השילוב המנצח של יופי, נוחות ופונקציונליות, אל תהססו לפנות אל מאיה קדם. בקרו באתר https://mayakedem.com/ וגלו עוד על הפרויקטים, הגישה והשירותים שמאיה יכולה להציע לכם.

מוגש מטעם מאיה קדם