כל אישה יפה וכל אישה צריכה לחשוב שהיא כזאת, קודם כל עבור עצמה ולאחר מכן עבור כל הסובבים אותה. הדבר החשוב ביותר שכל אחד ואחת צריכים לזכור הוא שכל אישה יפה בדרכה! אז בנות, אם בא לכן ואת מרגישות שזה הזמן לחזור לטיפוח עצמי, הכתבה הזאת בשבילכן. נפגשנו לשיחה על איפור קבוע וטיפולי יופי אחרים עם דוברת אלחרר על מנת לקבל טיפים בתחום האיפור הקבוע ולדבר איתה על אחד התחומים הפופולריים ביותר בעולמות הקוסמטיקה והאנטי אייג'ינג כיום.
4 צפייה בגלריה
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
(צילום: דוברת אלחרר)
"דוברת, נשות ישראל קצת הזניחו את עצמן לאחרונה, אבל טרנד האיפור הקבוע, המיקרו בליידינג ועוד, צבר תאוצה בשנים האחרונות בארץ" "כן, גם בזמן הקורונה, בנות לא וויתרו על טיפול אישי מפנק, גם אם לא היה את האירוע החגיגי ללכת אליו בערב או צורך ממשי בכך מעבר לתחושה העצמית הטובה שטיפול קוסמטי איכותי מעניק".
"כמי שסיימה תואר בכלכלה וניהול בהצטיינות, איך הגעת להיות לתחום האיפור הקבוע, גבות ושפתיים? דוברת: "העיסוק במקצוע הגיע ממקום של אהבה ליצירה ואמנות. מצעירותי גיליתי עניין רב בתחום היופי והקוסמטיקה וכיום יש לי קליניקה פרטית בבית דגן. התכונות שמסייעות לי לעשות את העבודה כמו שצריך הן פרפקציוניזם ודייקנות. חשוב לי מאוד להקשיב לרצונותיה של הלקוחה מצד אחד אבל מצד שני לייעץ ולכוון את הלקוחה מנקודת מבט ועין מקצועית יותר למה שמתאים לתווי הפנים שלה. אני מאוד אוהבת את העבודה באיפור קבוע שכן עבודה זו מאפשרת לי להגשים חלומות וליצור העצמה נשית אצל נשים שאינן שלמות עם צורת הגבות וצבע השפתיים הטבעי שלהן".
4 צפייה בגלריה
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
(צילום: דוברת אלחרר)
"כמי שמתעסקת בתחום המיקרו-פיגמנטציה, מיקרובליידינג ושיטת השערה, הצללת פודרה, פיגמנט שפתיים והסרת איפור קבוע כושל, מה המחשבות שלך בתחום הטיפוח ל-2022?" דוברת: "יש היום הרבה יותר מודעות לתחום הטיפוח האישי ורצון של יותר ויותר נשים להתעמק בעולמות היופי והאנטי אייג'ינג בצורה רצינית כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות לאורך זמן. יש היום מגוון שיטות וטכניקות טיפול חדישות וקוסמטיקאיות צריכות לקבל הכשרה מקצועית אמיתית לפני שהן מציעות את השירותים שלהן לכל אחת".
"יש פריחה של בעלות מקצוע בתחום הקוסמטיקה והאיפור הקבוע. מה חשוב לדעת בתחום כדי באמת להשיג תוצאות מעולות, להיראות נהדר ולא לגרום לעור ולפנים נזקים בלתי הפיכים?" דוברת אלחרר: "חשוב להבין שיש חומרים שלא כדאי להשתמש בהם לעומת חומרים איכותיים אחרים, שלא פוגעים בעור, שכל קוסמטיקאית שמציעה את השירותים הללו, צריכה להכיר. אני למשל משתמשת אך ורק בפיגמנטים ומנטרלים מינרליים איכותיים וכן, גם יקרים, אבל ברמה הכי גבוהה שיש בארץ ובעולם וזה פרמטר חשוב מאוד בקליטת הפיגמנט בגוף שלנו".
4 צפייה בגלריה
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
(צילום: דוברת אלחרר)
"אפשר להגיד שיש כמעט רוויה בתחום. כל כך הרבה קוסמטיקאיות מציעות את השירותים האלה כי קל לפרסם ברשת. מה חשוב לכל בחורה שמעוניינת למצוא אשת מקצוע מקצועית בתחום הקוסמטיקה שתטפל בה על בסיס קבוע לדעת?" דוברת: "יש הרבה בנות שמציעות את השירותים אבל חשוב שהבנות תבררנה לפני הבחירה מי עומדת לטפל בה, מה שיטת העבודה שלה, מה איכות הציוד והחומרים בהם היא משתמשת, מה רמת ההתמחות שלה, התאמה אישית וכו'. אני למשל סיימתי בהצטיינות את קורס ״האקדמיה לאיפור קבוע של שיר נקש״ ומתמחה בכל תחומי האיפור הקבוע. אני משקיעה בהכשרות כל הזמן. בסגנון העבודות שלי אני שמה דגש על פשטות, טבעיות ואלגנטיות כי חשוב לי שהתוצאה תצא רכה ועדינה, בניגוד לשיטות המוכרות מפעם על מנת שלא ליצור בעיות מיותרות אצל המטופלת. כמו כן אני מכירה את כל הטכניקות והשיטות המתקדמות בתחום האיפור הקבוע, המיקרובליידינג, הצללות, פיגמנטציה ועוד".
"אחת הבעיות של איפור קבוע זה שהוא קבוע... כלומר לא ניתן להסיר אותו בשום פנים ואופן?" דוברת אלחרר: "לא ממש. האיפור הקבוע דוהה עם הזמן אך מחזיר בין שנה לשלוש שנים אם משתמשים בפיגמנטים טבעיים וכמו כן יש היום טכנולוגיה לטיפול במקרים של איפור קבוע כושל. פעמים רבות נשים שנפגעו כתוצאה מעבודה לא מקצועית באיפור קבוע מגיעות אליי ואני מסייעת להן באמצעים הקיימים ובעזרת הניסיון שצברתי בתחום. יש אצלי את האפשרות לבצע הסרה של איפור כושל באמצעות מכשור חשמלי עם רימובר על בסיס מלחים והתוצאות נהדרות".
4 צפייה בגלריה
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
דוברת אלחרר
(צילום: דוברת אלחרר)
"לסיום, יש לך טיפ עבור כל מי שמתעניינת באיפור קבוע, מיקרובליידינג ומחפשת פתרונות קוסמטיים ודרכים לטפוח אישי בצורה מקצועית?" דוברת אלחרר: "אל תפחדי ואל תחשבי מה אחרים יחשבו לגביי זה. אם בא לך לעשות איפור קבוע לכי עם הרצונות שלך, אבל לפני שאת ניגשת לזה, תזכרי שאמנם ניתן להסיר את האיפור הקבוע במקרה שהוא לא יצא מוצלח אך זה כרוך בעוד טיפול, הוצאה וכו'. איפור קבוע אמור להיות משהו שמלווה אותך לכל מקום אליו תגיעי, כך שאת צריכה להיות שלמה איתו במאת האחוזים. דבר שני, חשוב לבחור מישהי שיודעת מה היא עושה ומשתמשת בשיטה הטובה ביותר ומעבר לכך יש המון טיפולי יופי ואנטי אייג'ינג אחרים שאפשר לעשות, טיפולים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שאני מבצעת בעזרת המכשור המתקדם ביותר והתכשירים היעילים והבטוחים ביותר שמספקים את התוצאות הטובות ביותר לכל מי שזקוקה לכך". "איך אפשר להגיע אלייך? דוברת: "דרך הרשתות החברתיות, פייסבוק או אינסטגרם, מוזמנות ליצור קשר בכייף. בהצלחה לכולן."